ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-تهرانپارس-ابتدای جاده آبعلی-خیابان سازمان آب-خیابان چهارم غربی-پلاک ۴۵
  • درباره ما : شرکت آزمون کار فعاليت هاي توليدي و بازرگاني خود را در زمينه انواع آبگرمکن هاي برقي، گازي از سال ۱۳۵۷ شروع نمود. اکنون پس از گذشت ساليان متمادي و کسب تجارب فراوان شرکت آزمون کار موفق گرديده تا بعنوان يکي از بهترين و بزرگترين توليدکنندگان در اين زمينه در سطح کشور مطرح باشد. انواع مختلف توليدات اين شرکت همگي برطبق استانداردهاي ملي بصورت کاملا اقتصادي و با هدف مصرف سوخت حداقل طراحي و ساخته ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آزمون کار فعاليت هاي توليدي و بازرگاني خود را در زمينه انواع آبگرمکن هاي برقي، گازي از سال ۱۳۵۷ شروع نمود. اکنون پس از گذشت ساليان متمادي و کسب تجارب فراوان شرکت آزمون کار موفق گرديده تا بعنوان يکي از بهترين و بزرگترين توليدکنندگان در اين زمينه در سطح کشور مطرح باشد.

    انواع مختلف توليدات اين شرکت همگي برطبق استانداردهاي ملي بصورت کاملا اقتصادي و با هدف مصرف سوخت حداقل طراحي و ساخته مي شوند.

    ما توانسته ايم ترکيبي از طراحي مناسب، توليد با کيفيت، خدمات پس از فروش سريع را با توسعه و تحقيقات علمي در يک مرکز براي توليدات خود يکجا گردآوري نمائيم و براي اين منظور طراحان متخصص، مهندسان و پرسنل کارکشته، خدمات پس از فروش تمام وقت و تيم فروش کاملا فعال و پويايي را در کنار هم به کار گرفته ايم.

    بستن
محصولات
آبگرمکن برقی ايستاده ، مدل Ev120
آبگرمکن برقی ايستاده ، مدل Ev150
آبگرمکن گازی دیواری ،مدل Gw25
آبگرمکن گازی ایستاده ، مدل Gv35
آبگرمکن برقی دیواری ، مدل Ew Sun
آبگرمکن برقی دیواری ، مدل Ewh2
آبگرمکن برقی ايستاده ، مدل Ev200
آبگرمکن برقی دیواری ، مدل Ewqh