ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-ابتدای جاده آبعلی-روبروی کیمیدارو-کوچه شهید قاسمی-پلاک ۴
  • درباره ما : واحد المنت سازی نصيری در شهريور ماه سال ۱۳۶۰ در خيابان بازارچه نائب السلطنه درمغازه پدری جناب آقای نصيری که ايشان نيز سماور ساز بودند شروع به فعاليت نمود و در همان زمان اسم ترمو هيتر سعيد را به خود اختصاص داد و فعاليت خود را در ساخت المنت برای لوازم خانگی و همچنين دستگاه تزريق پلاستيک گسترش داد. در سال ۱۳۶۳ در منطقه صنعتی اتحاد به ادامه فعاليت پرداختيم و به علت گسترش فعاليت و نگاه حرفه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    واحد المنت سازی نصيری در شهريور ماه سال ۱۳۶۰ در خيابان بازارچه نائب السلطنه درمغازه پدری جناب آقای نصيری که ايشان نيز سماور ساز بودند شروع به فعاليت نمود و در همان زمان اسم ترمو هيتر سعيد را به خود اختصاص داد و فعاليت خود را در ساخت المنت برای لوازم خانگی و همچنين دستگاه تزريق پلاستيک گسترش داد.

    در سال ۱۳۶۳ در منطقه صنعتی اتحاد به ادامه فعاليت پرداختيم و به علت گسترش فعاليت و نگاه حرفه ای به اين حوزه در سال ۱۳۷۰ به صورت تخصصی بر روي المنت های يخچال و فريزر کار کرديم و به ترتيب در خيابان سازمان آب، خيابان احسان و بعد در سال ۱۳۷۶ به خيابان چهارم شيدايی نقل مکان کرديم.

    در ادامه با وارد کردن ماشين آلات از کشورهای سوئد و ايتاليا و آلمان مخصوص به المنت ميله اي براي ماشين لباسشويي و همچنين المنت يخچال و فريزر زمينه فعاليت خود را در صنعت گسترش داديم و با داشتن تجهيزات مورد نياز و لازم با ساخت اولين المنتهاي با کيفيت بسياربالا در ايران با نام جديد ( گرما گستر فردان ) فردان به معناي يکتای بی همتا، به عنوان بهترين واحد توليدی شناخته شديم تا آنجا که با افتخار در آن زمان با کارخانه هاي بزرگی همچون آزمايش و ارج و مولد همکاری می کرديم.

    بستن
محصولات
المنت لوله ای
المنت میله ای
ترموفیوز
هیتر سیمی
هیتر فویلی