ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد- بلواررضوی -بین رضوی ۸و۱۰ -پلاک ۱۳۸
  • درباره ما : راهگشا کالا یک شرکت شناخته شده در عرصه حمل و نقل به شمار می رود که بیش از ۳۰ سال است که خدمات کامل حمل و نقل جاده ای، حمل و نقل دریایی، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل ریلی و حمل و نقل ترکیبی را به مشتریان خود عرضه می دارد. از دیگر خدمات راهگشا کالا می توان به ترخیص کالا از گمرکات، مشاوره تجاری در منطقه و همچنین خدمات زنجیره تامین اشاره کرد. این شرکت سالهاست که به ارائه خدمات حمل ترانزیتی ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    راهگشا کالا یک شرکت شناخته شده در عرصه حمل و نقل به شمار می رود که بیش از ۳۰ سال است که خدمات کامل حمل و نقل جاده ای، حمل و نقل دریایی، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل ریلی و حمل و نقل ترکیبی را به مشتریان خود عرضه می دارد.

    از دیگر خدمات راهگشا کالا می توان به ترخیص کالا از گمرکات، مشاوره تجاری در منطقه و همچنین خدمات زنجیره تامین اشاره کرد.

    این شرکت سالهاست که به ارائه خدمات حمل ترانزیتی از تمامی بنادر ایران به خصوص بندرعباس به کشورهای حوزه قفقاز، عراق، ترکیه، افغانستان، و دیگر کشورهای دنیا می پردازد.

    راهگشا کالا همچنین به ارائه راهکارهای حمل و نقل در تمامی مرزهای ایران شامل بازرگان، آستارا، اینچه برون، میلک، باشماق، سرخس، لطف آباد، باجگیران، و غیره نیز می پردازد. از دیگر تخصص های این شرکت حمل بار به اروپا با بهترین قیمت ها می باشد.

    بستن
خدمات
حمل و نقل بین المللی