ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : گرمسار – شهرک صنعتی حاجی آباد
  • درباره ما : شرکت لعران در سال ۱۳۶۱ با هدف تولید و ساخت المنت حرارتی برای استفاده در لوازم خانگی و صنایع مختلف کشوردر شهرک صنعتی حاجی آباد شهرستان گرمسار، در زمینی به مساحت ۲۱۰۰۰ مترمربع با زیر بنای ۴۰۰۰ متر مربع ، تاسیس و و به بهره برداری رسید. این شرکت درسال ۱۳۶۵ تجهیزات ، ماشین آلات تولیدی مورد نیازخود را ازشرکت کانتال سوئد خریداری و با استفاده دانش فنی روز دنیا شروع به تولید و ساخت المنت های حرا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لعران در سال ۱۳۶۱ با هدف تولید و ساخت المنت حرارتی برای استفاده در لوازم خانگی و صنایع مختلف کشوردر شهرک صنعتی حاجی آباد شهرستان گرمسار، در زمینی به مساحت ۲۱۰۰۰ مترمربع با زیر بنای ۴۰۰۰ متر مربع ، تاسیس و و به بهره برداری رسید.

    این شرکت درسال ۱۳۶۵ تجهیزات ، ماشین آلات تولیدی مورد نیازخود را ازشرکت کانتال سوئد خریداری و با استفاده دانش فنی روز دنیا شروع به تولید و ساخت المنت های حرارتی نمود .

    درسال های اولیه شروع به تولید و تامین المنت های حرارتی برای لوازم خانگی از قبیل: سماور، پلوپز ، لباسشویی نمود. و پس از آن اقدام به تولید المنت برای صنایع مختلف کشورمانند: نفت و گاز، پتروشیمی ، نیروگاهای برق، صنایع صنایع پلاستیک، صنایع پزشکی ، صنایع دارویی نمود.

    شرکت لعران افتخار دارد که امروزه بیشتر ۲۰ میلیون المنت حرارتی تولیدی این شرکت در ایران و کشورهای همسایه ، از اتوی برقی تا پالایشگاههای نفت و گاز حرارت دقیقی را تولید و میلیونها نیاز را با حرارتی مطمئن ، دقیق و پایدار برآورده مینماید.

    این شرکت آمادگی کامل جهت تولید انواع سفارشات شمارا دارد .لذا برای هرگونه سفارش یا مشاوره در زمینه المنت حرارتی با ما تماس برقرارکنید.

    بستن
محصولات
المنت آبگرمکن
المنت سماور
کفی پلوپز
المنت فر
المنت صاف
المنت فین دار