ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۵۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز-۲۵ کیلومتری جاده تهران-پشت پمپ بنزین سعید آباد
  • درباره ما : شرکت تولیدی صنعتی الماس آذر سهند فعالیت خود را در سال ۱۳۶۵ با طراحی و تولید لباسشویی های نیمه اتوماتیک آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از متخصصین عرصه ی مکانیک و الکترونیک و با هدف خودکفایی در عرصه تولید ملی با تکیه بر دانش بومی، اشتغال زایی و حمایت از مصرف کنندگان توانست در سال ۱۳۸۵ لباسشویی تمام اتوماتیک دیجیتال خود را با برند تجاری "لیدر" طراحی و عرضه نماید. لیدر با استفاده از تکنو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی صنعتی الماس آذر سهند فعالیت خود را در سال ۱۳۶۵ با طراحی و تولید لباسشویی های نیمه اتوماتیک آغاز نمود.

    این شرکت با بهره گیری از متخصصین عرصه ی مکانیک و الکترونیک و با هدف خودکفایی در عرصه تولید ملی با تکیه بر دانش بومی، اشتغال زایی و حمایت از مصرف کنندگان توانست در سال ۱۳۸۵ لباسشویی تمام اتوماتیک دیجیتال خود را با برند تجاری "لیدر" طراحی و عرضه نماید.

    لیدر با استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات بروز دنیا و با رویکرد دستیابی به بالاترین کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی طولانی مدت محصولات و با رعایت استانداردهای بین المللی موفق به کسب گواهینامه های سیستم مدیریتی و اخذ استاندارد ملی شد ، و نیز در همین راستا لباسشویی تمام اتوماتیک لیدر با مورد آزمایش قرار گرفتن در آزمایشگاههای اداره استاندارد ملی و دیگر آزمایشگاههای مورد تایید این نهاد رده انرژی Aرا کسب نمود که بسیار حائز اهمیت می باشد.

    این گروه صنعتی به منظور تکمیل سبد محصولات خود در سال ۱۳۹۴ اقدام به تولید ماشین ظرفشویی تمام اتوماتیک به صورت CKDنمود.

    از دیگر افتخارات گروه صنعتی لیدر تولید ماشین لباسشویی و ظرفشویی اتوماتیک برای دیگر برندهای معتبر (OEM)می باشد، امیدواریم با وجود بیش از۵۰۰ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش مرکزی در سراسر کشور بتوانیم پاسخگوی شایسته ی مشتریان عزیزمان باشیم.

    بستن
محصولات
L1200D لباسشوئی مدل
L900 لباسشوئی مدل