ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان خیام -کوچه حسام لشکر -پلاک ۳۴
  • درباره ما : شرکت پا آرا از سال ۱۳۶۹ گامی نوین درصنعت تولید جوراب برداشته و تا کنون با پیشرفت های متوالی و پی در پی توانسته افتخار ارائه خدماتی نوین و مطلوب را به مشتریان خود داشته باشد. شرکت پا آرا با ۲۶ سال سابقه تولید جوراب توانست در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار در ایران از الیاف نانو برای تولید جورابهایی با کیفیت مطلوب و عالی استفاده کند. ۲۶ سال پیش، شرکت پاآرا بافت جوراب را با ماشینهای بافت جوراب م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پا آرا از سال ۱۳۶۹ گامی نوین درصنعت تولید جوراب برداشته و تا کنون با پیشرفت های متوالی و پی در پی توانسته افتخار ارائه خدماتی نوین و مطلوب را به مشتریان خود داشته باشد.

    شرکت پا آرا با ۲۶ سال سابقه تولید جوراب توانست در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار در ایران از الیاف نانو برای تولید جورابهایی با کیفیت مطلوب و عالی استفاده کند.

    ۲۶ سال پیش، شرکت پاآرا بافت جوراب را با ماشینهای بافت جوراب مردانه شروع کرد که این دستگاهها در زمان خود حرف اول را در صنعت بافت جوراب می زد این ماشینها هرچند ساده ولی برترین کیفیت جوراب را ارائه می داد، شرکت پا آرا با وارد کردن دستگاه های تک سیلندر و دو سیلندر بافت جوراب با الیاف نانو از کشور ایتالیا، میزان تولید ظرفیت جوراب های خود را به ۵۰۰ جین در روز رساند، طرح های رنگی و جذاب روی جوراب ها توسط مجرب ترین گرافیست ها طراحی شده و سپس به کامپیوتر دستگاه انتقال داده می شود، نظارت مداوم مدیران و کارکنان در تولید جوراب های نانو باعث شده نظمی مثال زدنی بر مراحل تولید جوراب حاکم باشد،کش های این جوراب های نانو تولید شده در پاآرا ساق پا را نمی برد و از بخش داخلی پرز و نخ کش نمی شود، جوراب های نانوی شرکت پا آرا با صدها بار شستشو خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ واز همه مهمتر ضد بوی خود را از دست نمی دهد، جوراب پا آرا بافته شده با ذرات و الیاف نانو خاصیت های درمانی دارد و طبق نظر متخصصین با توجه به استفاده از ذرات نانو که همان ذرات نقره هستند به گردش خون در بدن کمک می کند، ذرات نانو استفاده شده در جوراب های پا آرا در دمای ۲۵۰ درجه به خورد الیاف رفته و به هیچ عنوان اسپری نشده که با یک بار شستشو خاصیت خود را ازدست بدهد، جوراب های پا آرا طبق آزمایشهای تخصصی در ازمایشگاه دانشگاه تهران و انستیتو پاستور قرار گرفته که به نتیجه بسیار مثبت در عدم ریزش ذرات نانو رسیده است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
ساپورت
ساپورت
انواع جوراب زنانه
انواع جوراب زنانه
انواع جوراب مردانه
انواع جوراب مردانه