ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : مازندران-بابل-خیابان ولیعصر (کمربندی شرقی)- بوستان ۲۳-پلاک۴۰-شرکت فرنام نقش پیشاهنگ
  • درباره ما : شرکت تولید پوشاک فرنام نقش پیشاهنگ – برند پاترون در سال ۱۳۹۳ با هدف تولید و فروش عمده پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه تاسیس گردید.این برند با ویژگی­ های منحصر به فرد خود و حساسیت های خاص در سبک طراحی، تاکنون توانسته است با تولید انواع کراوات و پاپیون، جایگاه ویژه و شناخته شده­ ای را در بازار پوشاک ایران کسب نموده و هدف دوام و مرغوبیت را تحقق بخشد.طراحی­ های مدرن و نوآوری&s ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولید پوشاک فرنام نقش پیشاهنگ – برند پاترون در سال ۱۳۹۳ با هدف تولید و فروش عمده پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه تاسیس گردید.
    این برند با ویژگی­ های منحصر به فرد خود و حساسیت های خاص در سبک طراحی، تاکنون توانسته است با تولید انواع کراوات و پاپیون، جایگاه ویژه و شناخته شده­ ای را در بازار پوشاک ایران کسب نموده و هدف دوام و مرغوبیت را تحقق بخشد.
    طراحی­ های مدرن و نوآوری­ های خلاقانه در تولیدات جدید و همچنین توازن میان سبک اسپرت و مدرن امروزی از جمله دستاوردهای گروه تولید و پخش پوشاک پاترون می­ باشد که همواره سبب محبوبیت بیشتر در میان مشتریان شیک پوش این برند گردیده است.
    دلایل موفقیت پاترون و پذیرش آن در بین مشتریان با گروه سنی مختلف، تنها به بخش طراحی و تولید آن محدود نمی­ شود، بلکه حضور افراد تحصیلکرده و با تجربه در بخش های گوناگون مجموعه، بستر مناسبی را در جهت پیشبرد اهداف عالیه آن فراهم نموده است.
    از دستاوردهای پاترون؛ اشتغال زایی برای ۳۵ نفر در بخشهای مختلف تولید، فروش، اداری و پشتیبانی بوده است که امیدواریم در آینده ای نه چندان دور، با اجرای برنامه های توسعه ای و با عنایت به لطف پروردگار به ظرفیت این مجموعه اضافه گردد.
    پاترون با تولید پوشاک با کیفیت و متنوع، بر اثبات جلوه زیبای مردان و زنان شرقی مطابق با فرهنگ اصیل ایرانی و در جهت ارتقای مقام آنها می کوشد.
    ارزش ها:
    ارزش ها در پاترون، بر مبنای رضایت مشتریان و همکاران بوده است و کسب وفاداری آنان پشتوانه ابدی برند پاترون خواهد بود.
    معنا:
    پاترون یک نام اصیل ایرانی است که انتخاب شعار “مثل یک رئیس…!” معنای اصلی پاترون را در این متن می گنجاند.
    ویژگی:
    گروه تولیدی و پخش انواع پاپیون و کراوات مردانه، زنانه و بچگانه پاترون به لطف الهی، یکی از برندهایی هست که محصولات خود را طبق سلایق مشتریان محترم، با تضمین لازم و نیز با قیمت مناسب ارائه می­ نماید.

    بستن