ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خيابان خيام شمالي -بازار آل ياسين -کوچه کاشيها- پلاک ۶ -طبقه دوم- واحد ۶
  • درباره ما : شرکت جوراب نازی با شماره ثبت (۱۰۱۱۳۰) و با برند نازی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز نموده و با استفاده از دستگاههای مدرن و پیشرفته جوراب بافی و الیاف نساجی مرغوب و با بکار گیری پرسنل مجرب و مدیریت با تجربه توانسته محصولاتی ارزنده و با کیفیت بالا را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.قابل ذکر است که بدلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات تولید شده قابل رقابت با موارد مشابه خارجی بوده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت جوراب نازی با شماره ثبت (۱۰۱۱۳۰) و با برند نازی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز نموده و با استفاده از دستگاههای مدرن و پیشرفته جوراب بافی و الیاف نساجی مرغوب و با بکار گیری پرسنل مجرب و مدیریت با تجربه توانسته محصولاتی ارزنده و با کیفیت بالا را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.
    قابل ذکر است که بدلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات تولید شده قابل رقابت با موارد مشابه خارجی بوده و امکان رقابت را برای سایر همکاران دشوار نموده است.

    در راستای ارتقاء کیفیت مستمر و رعایت سلیقه و خواست مصرف کنندگان ، شرکت جوراب نازی ضمن اقدام به تولید محصولاتی دارای طراحی زیبا و استانداردهای روز، سلیقه و راحتی مصرف کنندگان را در تولید محصولات خود لحاظ کرده و مواردی را که به علت رعایت نکردن سایز و قواره پنجه و پاشنه در سایر جورابها برای مصرف کننده بعضا مشکل ایجاد می نماید را بر طرف نموده و محصولات تولیدی خود را متناسب با آناتومی بدن طراحی نموده و موارد دلخواه مشتری را لحاظ نموده است .

    امید است با انتقادها و پیشنهادهای سازنده شما مشتریان عزیزبتوانیم روز بروز در جهت ارتقای تولید محصولات پیشرفت بسزایی داشته باشیم

    بستن