ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۲۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : دلیجان - خیابان رجایی - ساختمان سامان
  • درباره ما : شرکت الیاف ابریشم ماهان که یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی بازرگانی ابریشم ماهان می باشد، در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید و هم اکنون یکی از برجسته ترین تولید کنندگان الیاف پلی استر در ایران با ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰۰۰ تن می باشد. از مهمترین محصولات این شرکت می توان به الیاف کتان تایپ با ظرافت بالا (۱/۵ دنیر) و همچنین الیاف سالید با ظرافت و رنگ های متنوع، تهیه شده از مواد اولیه ی ویرجین، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت الیاف ابریشم ماهان که یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی بازرگانی ابریشم ماهان می باشد، در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید و هم اکنون یکی از برجسته ترین تولید کنندگان الیاف پلی استر در ایران با ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰۰۰ تن می باشد. از مهمترین محصولات این شرکت می توان به الیاف کتان تایپ با ظرافت بالا (۱/۵ دنیر) و همچنین الیاف سالید با ظرافت و رنگ های متنوع، تهیه شده از مواد اولیه ی ویرجین، ریسایکل و ترکیبی اشاره نمود. این شرکت تولیدی با بهره گیری از روش های نوآورانه محصولات خود را به برندی برتر و منحصر به فرد برای مشتریان خود در هر سطحی از تقاضا تبدیل نموده است.

    با توجه به کیفیت ویژه ی محصولات تولید شده، این الیاف دارای کاربرد در صنایع ریسندگی و پوشاک، منسوجات بی بافت، موکت سازی و نخ فرش، صنایع خواب و پرکنی، مبلمان و عروسک سازی، خودروسازی، چرم مصنوعی و ... می باشد. گفتنی است، شرکت الیاف ابریشم ماهان شرکتی پویا در زمینه ی پاسخگویی به نیاز مشتریان می باشد و خود را ملزم به ارائه ی خدمات مشاوره ای و پشتیبانی به آنها در سراسر ایران می داند.

    بستن
محصولات
الیاف کتان تایپ
الیاف سالید
الیاف میان تهی (هالو)