ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۳۷ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/photobahman
  • آدرس : تهران- فلکه دوم صادقیه- ابتدای بلوار فردوس شرق- خیابان ولیعصر- بن بست رجایی- پلاک ۳
  • درباره ما : شرکت فتو بهمن یکی از بزرگترین تامین کننده های ملزومات چاپ حرارتی (سابلیمیشن) در ایران میباشد .شروع فعالیت این شرکت از سال ۱۳۸۵ بوده و در این مدت با راه اندازی کارخانه کوتینگ اقدام به :کوتینگ انواع بشقاب ، کاشی ، تولید و کوتینگ انواع پازل و ام دی اف در سایزهای مختلف ، تولید موس پد ایرانی برای اولین بار و محصولات دیگرنموده و همچنین با راه اندازی تولیدی تی شرت اقدام به تولید انواع تی شرت ها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فتو بهمن یکی از بزرگترین تامین کننده های ملزومات چاپ حرارتی (سابلیمیشن) در ایران میباشد .
    شروع فعالیت این شرکت از سال ۱۳۸۵ بوده و در این مدت با راه اندازی کارخانه کوتینگ اقدام به :کوتینگ انواع بشقاب ، کاشی ، تولید و کوتینگ انواع پازل و ام دی اف در سایزهای مختلف ، تولید موس پد ایرانی برای اولین بار و محصولات دیگرنموده و همچنین با راه اندازی تولیدی تی شرت اقدام به تولید انواع تی شرت های خام سابلیمیشن درسایزهای مختلف ، پیش بند نوزاد ، پرچم رومیزی ، کلاه و غیره نموده.
    این شرکت با داشتن کادری مجرب اقدام به واردات و فروش دستگاه شش کاره ، هشت کاره ، دستگاه چاپ تی شرت ، دستگاه چاپ لیوان ، دستگاه چاپ سه بعدی سابلیمیشن نموده است و با خرید از فتوبهمن آموزش کامل چاپ حرارتی را بصورت کاملا تخصصی و رایگان فراگیرید.
    شرکت فتو بهمن تولید کننده و عرضه کننده محصولات سابلیمیشن می باشد پس بدون نیاز به واسطه می توانید اقدام به تهیه اجناس از قبیل پرینتر و مواد خام چاپ سابلیمیشن از این شرکت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن (تهران در همان روز،شهرستان تا دو روز) برای شما ارسال گردد.
    همین موضوع باعث جلب اعتماد بیش از ۲۰۰۰ مشتری دائم شرکت فتوبهمن شده است و این تعداد مشتری به دلیل تعهد و تولید محصولات جدید در هر ماه ، رو به افزایش است. فعالیت اصلی شرکت چاپ برروی لیوان، چاپ برروی تی شرت،چاپ پازل و فروش ملزومات چاپ حرارتی و دستگاه های چاپ سابلیمیشن می باشد

    بستن
محصولات
جوهر سابلیمیشن فاما ایتالیایی
کاغذ رول سابلیمیشن
فندک شارژی مخصوص چاپ سابلیمیشن
بند آویز گردنی سابلیمیشن
زیر بشقاب پارچه ای
محصول چوبی طرح love
پلاتر سابلیمیشن اپسون مدل SureColor SC-F500
دستگاه سه هد چاپ سابلیمیشن
دستگاه دو هد چاپ سابلیمیشن
پلاتر اپسون f6200
پلاتر اپسون f7200
پلاتر اپسون مدل T7200
پلاتر اپسون مدل t5200
کاغذ سابلیمیشن (A3 و A4)
کاغذ چاپ تیشرت های تیره
کلندر چاپ پارچه نسل چهارم
دستگاه کلندر چاپ پارچه عرض 3.20
کلندر چاپ پارچه نسل سوم
انواع جوهر سابلیمیشن
مخزن شیشه ای رنگ
جوهر سابلیمیشن کیان