ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۰۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان ولیعصر - روبروی پارک ملت - کوچه شهید عاطفی - پلاک ۱۱۹ - طبقه اول
  • درباره ما : این شرکت فعال در سه بخش، ماشین آلات و مواد اولیه صنایع نساجی و پوشاک ، مواد شیمیایی و صادرات محصولات پتروشیمی است .هدف این شرکت برآورده کردن تمامی نیازهای مشتری با بهترین بازدهی است، که فقط و فقط از طریق برنامه ریزی، بازاریابی و سیستم مدیریتی فراگیر امکان پذیر می باشد.درک عمیق از مفهوم تجارت در ایران ، همکاری نزدیک با شرکت های بزرگ جهان و همچنین تجربه بین المللی ما ، این امکان را به ما م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت فعال در سه بخش، ماشین آلات و مواد اولیه صنایع نساجی و پوشاک ، مواد شیمیایی و صادرات محصولات پتروشیمی است .هدف این شرکت برآورده کردن تمامی نیازهای مشتری با بهترین بازدهی است، که فقط و فقط از طریق برنامه ریزی، بازاریابی و سیستم مدیریتی فراگیر امکان پذیر می باشد.
    درک عمیق از مفهوم تجارت در ایران ، همکاری نزدیک با شرکت های بزرگ جهان و همچنین تجربه بین المللی ما ، این امکان را به ما می دهد تا در برنامه ریزی ها، خریدها و سرمایه گذاری های شرکت های مختلف در ایران آنها را یاری نماییم.
    شرکت پرنگ مس مفتخر به داشتن پرسنل تحصیل کرده و متخصص با تجربه ی بالاست که نتیجه ی سالها کار با شرکت های معتبر بین المللی است.ایشان با دانش بالا در زمینه های مختلف بازاریابی و فروش ، دانش فنی ، قدرت مدیریت و ساماندهی این توانایی را دارند که در این بازار کارها را با حداکثر رضایت و بازدهی به انجام برسانند.

    بستن
محصولات
ماشین آلات چاپ گالی
دیجیتایزر
تولید کننده الیاف DBT
تولید کننده الیاف MOTEFIBER
مواد شیمیایی
ماشین آلات چاپ گالی
پلاتر سری MP
طاقه پهن کن اتوماتیک
ماشین برش اتوماتیک
نرم افزار طراحی الگو