ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : فارس - مرودشت - شهرک صنعتی فتح آباد
  • درباره ما : شرکت داورالیاف فارس در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰مترمربع وظرفیت ۴۰تن در روز، با تولید الیاف پلی استر سالید در دو نوع ویرجین و ریسایکل در دنیرها و کاتهای مختلف و رنگ های متنوع آغاز نموده است و در صدد راه اندازی فاز۲ خود در زمینه تولید تیشو می باشد. این شرکت جهت راه اندازی ،دستگاه های خود را با مشورت مشاوران کار آزموده و با توجه به موارد استفاده وسلایق مشتریان و نوع کا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت داورالیاف فارس در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰مترمربع وظرفیت ۴۰تن در روز، با تولید الیاف پلی استر سالید در دو نوع ویرجین و ریسایکل در دنیرها و کاتهای مختلف و رنگ های متنوع آغاز نموده است و در صدد راه اندازی فاز۲ خود در زمینه تولید تیشو می باشد.

    این شرکت جهت راه اندازی ،دستگاه های خود را با مشورت مشاوران کار آزموده و با توجه به موارد استفاده وسلایق مشتریان و نوع کارآیی آن در کشور عزیزمان از کشورهای صاحب تکنولوژی در این زمینه خریداری نموده است.این شرکت با کمک و یاری خداوند توانایی این را دارد که نسبت به خواست مشتری اقدام به تولید نماید.

    خط مشی شرکت:

    شرکت داورالیاف فارس تولیدات خود را با نام ایزدمنان و در محیطی آرام و با اتکاء به نیروهای کارآمد و متختصص و با رعایت تمامی اخلاقیات انسانی و استانداردهای معتبر داخلی و خارجی و براساس مشتری مداری با کیفیت بالا و قیمتی مناسب عرضه می نماید.

    مدیریت محترم شرکت داورالیاف معتقد می باشد که با همکاری تمامی همکاران و نیروهای متخصص شرکت در محیطی آرام و استفاده از تجربیات اساتید باتجربه و جوانان بااستعداد و با انگیزه می توان جوابگوی خواست مشتریان بود.

    این شرکت مشتری مداری را اصل ترین و ماندگارترین سرمایه دانسته و همواره به این درک رسیده که تولیداتی با استانداردهای روز داخلی و خارجی و منطبق با سلیقه مشتری تولید نماید.

    تولید پرک مصرفی :

    این شرکت جهت هر چه بهتر کیفیت مواد اولیه خود اقدام به خرید وراه اندازی دستگاه های خارجی جهت خرد وشستن پرک های مصرفی به صورت هات واش نموده و مواد اولیه مصرفی خود را زیر نظر مهندسین و متخصصین این کار و با آزمایشگاهی مجهز مورد استفاده قرار می دهد.

    بستن
محصولات
الیاف خام
الیاف رنگي
پت آسیابی
الیاف