ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۷۸۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان- شهرک صنعتی حسین آباد
  • درباره ما : در سال ۱۳۲۲ آقای حاج رضا گل احمد شروع به تولید در یک کارگاه رنگرزی پارچه نموده و در سال ۱۳۳۶ اقدام به تاسیس یک واحد کارگاه صنعتی رنگرزی در محل بازار رنگرزهای اصفهان می نمایند .ایشان درسال ۱۳۴۵ نیز یک کارخانه چاپ و تکمیل مدرن در کنار پل شهرستان در شهر اصفهان تاسیس می نمایند . همچنین در سال ۱۳۵۶ توسط فرزند ایشان آقای حاج رسول گل احمد کارخانه تولید پتوی زهره تاسیس می گردد .و نهایتا در سال ۱ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۳۲۲ آقای حاج رضا گل احمد شروع به تولید در یک کارگاه رنگرزی پارچه نموده و در سال ۱۳۳۶ اقدام به تاسیس یک واحد کارگاه صنعتی رنگرزی در محل بازار رنگرزهای اصفهان می نمایند .
    ایشان درسال ۱۳۴۵ نیز یک کارخانه چاپ و تکمیل مدرن در کنار پل شهرستان در شهر اصفهان تاسیس می نمایند . همچنین در سال ۱۳۵۶ توسط فرزند ایشان آقای حاج رسول گل احمد کارخانه تولید پتوی زهره تاسیس می گردد .
    و نهایتا در سال ۱۳۷۶ آقای محمد رضا گل احمد نسل سوم این خانواده ی صنعتی، با بهره گیری از دانش روز و بررسی بازارهای بین المللی و همچنین نیاز بازار داخلی با تاسیس کارخانه صنایع نساجی ماندگار آغاز به تولیدات گسترده در زمینه منسوجات و به صورت تخصصی پارچه های پرده ای نمود.
    شرکت صنایع نساجی ماندگار با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات بافندگی ، رنگرزی ، چاپ و تکمیل پارچه تولید کننده انواع پارچه های پرده ای، ملحفه ای ، مبل ، آستر پرده ، آستر لباس ، ساتن و … در طرح ها و رنگ های گوناگون می باشد.
    همچنین تکمیل انواع پارچه های ضد آب ، ضد آتش ، انتی باکتریال و … در این مجموعه انجام می پذیردو تولیدات این شرکت با توجه به سفارش مشتریان بسیار متنوع می باشد .
    سیستم چاپ دیجیتال این شرکت از مدرن ترین خطوط تولید این مجموعه بوده که با توجه به سلیقه مشتری توانایی چاپ در حداقل زمان و حداقل متراژ بر روی انواع پارچه ها بدون محدویت در رنگ و طرح را دارد.
    صنایع نساجی ماندگار با بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآزموده در کنار جوانان تحصیل کرده با ایده هایی نوین ، سعی در پیشرفت روز افزون جهت تولیدات متنوع وبا کیفیت را دارد.

     

    بستن
محصولات
آستری پرده
ساتن چاپی
شانل چاپی
پارچه جیر کفش
پارچه های ضدآب و آنتی باکتریال
پارچه ساتن رومیزی
پارچه ساتن پرچمی
پارچه سوپر کش
سوپر کش
طاقه سوپر کش