ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان مطهری-خیابان علی اکبری-خیابان صحاف زاده-پلاک ۲۲
  • درباره ما : هلدینگ صنایع رز، پس از گذشتِ نزدیک به چهار دهه فعالیت صنعتی، امروزه به یکی از پیشگامان در حوزه ی تولید منسوجات فنی تبدیل شده است. ارائه ی ایده های نوآورانه، وجود امکانات تحقیق و توسعه، بهره مندی از کادر متخصص و آموزش دیده، ایجاد ارتباط مناسب با نخبگان و کارشناسان برجسته ی دانشگاه و صنعت، شرایطی را برای تولید محصولات و ارائه ی خدمات ممـــتاز توسط این شـــرکت فراهم ســاخته است به گونه ای ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    هلدینگ صنایع رز، پس از گذشتِ نزدیک به چهار دهه فعالیت صنعتی، امروزه به یکی از پیشگامان در حوزه ی تولید منسوجات فنی تبدیل شده است. ارائه ی ایده های نوآورانه، وجود امکانات تحقیق و توسعه، بهره مندی از کادر متخصص و آموزش دیده، ایجاد ارتباط مناسب با نخبگان و کارشناسان برجسته ی دانشگاه و صنعت، شرایطی را برای تولید محصولات و ارائه ی خدمات ممـــتاز توسط این شـــرکت فراهم ســاخته است به گونه ای که قابل رقابت با سایر شرکت های باکیفیت در عرصه ی بین المللی باشد.

    تلاش یکپارچه و روزمره گروه تخصصی مجتمع صنایع نساجی نگین رز، همواره در جهت ارتقای سطح زندگی بشر و بهره مندی از منابع و فرصت ها بوده و هست. این مجتمع صنعتی باور دارد که با داشتن دانش و استانداردهای فنی، بهره گیری از تجهیزات به روز و مناسب و انجام کار گروهی منسجم، قادر خواهد بود گامی بزرگ به سوی پیشرفت صنعتی کشور عزیزمان بردارد.

    بستن
محصولات
موکت خانگی
موکت خودرویی
رز مستربچ
منسوجات بی بافت رز
رز گرافینا
رز سینتکس (عایق صوتی)