ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۵۰۴ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/Fararang
  • آدرس : تهران - خیابان ستارخان -خیابان باقرخان - پلاک ۹۹ - واحد ۵ و ۶
  • درباره ما : شرکت فرارنگ تبلیغ ( کانون تبلیغاتی فرارنگ ) از سال ۱۳۸۰ فعاليت خود را در زمینه چاپ و تبلیغات شروع نموده و اولین دستگاه چاپ بنر و فلکس شرکت Wit-Color ( ویت کالر ) را جهت چاپخانه کانون وارد ایران کرد . پس از گذشت ۳ سال در زمینه تبلیغات و خدمات چاپ و تبلیغات محیطی از سال ۱۳۸۳ به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت ویت کالر Wit Color در ایران مشغول فعالیت بوده است و پس از نصب و ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فرارنگ تبلیغ ( کانون تبلیغاتی فرارنگ ) از سال ۱۳۸۰ فعاليت خود را در زمینه چاپ و تبلیغات شروع نموده و اولین دستگاه چاپ بنر و فلکس شرکت Wit-Color ( ویت کالر ) را جهت چاپخانه کانون وارد ایران کرد . پس از گذشت ۳ سال در زمینه تبلیغات و خدمات چاپ و تبلیغات محیطی از سال ۱۳۸۳ به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت ویت کالر Wit Color در ایران مشغول فعالیت بوده است و پس از نصب و راه اندازی بیش از ۱۵۰۰ دستگاه چاپ بنر و فلکس در مدل های مختلف در سال ۱۳۹۰ موفق گردید به عنوان اولین نماینده انحصاری شرکت ویت کالر درایران ( و حتی خاور میانه ) فعالیت خود را بسیار گسترده تر ادامه دهد .

    جهت مشاهده تمامی محصولات خانواده ویت کالر می توانید اینجا را ملاحظه فرمائید .

    پس از آن نیز در ادامه گسترش فعالیتهای شرکت ، از سال ۱۳۹۲ پس از چندین سال تحقیق و بررسی در خصوص یافتن شرکتی قوی و مناسب جهت تولید دستگاههای با هد های کونیکای ژاپن ، نمایندگی انحصاری کارخانجات تیمز TAIMES نیز دریافت گردید که این شرکت تحت نظر شرکتی آلمانی تمامی دستگاههای خودرا با هد کونیکا و هدهای اپسون ژاپن تولید می نماید و به نوعی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاههای چاپ بنر با هد های کونیکا در دنیا می باشد .

    بستن
محصولات
دستگاه حکاکی و برش لیزر رومیزی
پرس های حرارتی سطح تخت
جوهر سابلیمیشن چاپ کاغذ و پارچه
ورق پلکسی گلس
دستگاه کارکرده
دستگاه چاپ یووی رول به رول UV