ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان شهید مطهری -خیابان علی اکبری -نبش خیابان صحاف زاده -پلاک ۶۸ -طبقه ۴ -واحد ۸
  • درباره ما : گروه بازرگانی دیبانسج" با هدف ارتقاء و بهبود زنجیره تأمین نهاده‌های تکمیلی صنعت نساجی، با تمرکز بر واردات و توزیع مواد رنگزای نساجی از منابع معتبر خارجی، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نمود.این گروه با در اختیار داشتن تیم کارشناسی مجرب و به پشتوانه سالها فعالیت در صنعت نساجی و سابقه طولانی در امر بازرگانی و در کنار داشتن شرکای معتبر داخلی و خارجی، همواره ارائه محصولات و خدمات با کیف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه بازرگانی دیبانسج" با هدف ارتقاء و بهبود زنجیره تأمین نهاده‌های تکمیلی صنعت نساجی، با تمرکز بر واردات و توزیع مواد رنگزای نساجی از منابع معتبر خارجی، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نمود.
    این گروه با در اختیار داشتن تیم کارشناسی مجرب و به پشتوانه سالها فعالیت در صنعت نساجی و سابقه طولانی در امر بازرگانی و در کنار داشتن شرکای معتبر داخلی و خارجی، همواره ارائه محصولات و خدمات با کیفیت را در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت سر لوحه اهداف خود قرار داده است.
    محصولات اصلی "گروه بازرگانی دیبانسج" شامل گستره وسیعی از انواع رنگزاهای دیسپرس، راکتیو، کاتیونیک، اسیدی و ... است که از معتبرترین شرکت های تولید کننده در کشورهای چین و هند تأمین شده و با نظارت دقیق کارشناسان خبره مهندسی نساجی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی، پیش از ارائه به مشتریان محترم کنترل و صحه گذاری می‌گردند.
    شرکت رانتو (Zhejiang Runtu Co.) شریک تجاری اصلی گروه بازرگانی دیبا نسج، بزرگترین تولید کننده مواد رنگزا و کمک نساجی در کشور چین است. این شرکت معظم به عنوان یکی از تأمین کنندگان اصلی نهاده‌های تکمیلی صنعت نساجی در سراسر جهان شناخته می‌شود. شرکت رانتو با خرید و در اختیار گرفتن دانش فنی شرکت یورک شایر (Yorkshire) و با استفاده از تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی پیشرفته، محصولات خود را با سطح کیفی منطبق با استانداردهای اروپایی تولید و عرضه می‌نماید.
    اهتمام ویژه و باور عمیق "گروه بازرگانی دیبانسج" بر حفظ، تحکیم و توسعه روابط پایدار با مشتریان محترم از طریق ارائه خدمات مطلوب در سایه همکاری بلند مدت مبتنی بر صداقت و اعتماد متقابل است

    بستن