ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۸۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-اندیشه-فاز ۳-خیابان شاهد-خیابان شادان-پلاک ۴۰
  • درباره ما : در دنیای فراصنعتی امروز سازمان‌هایی در عرصه رقابت موفق اند که خلاقیت و نوآوری را شعار خود قرار داده و انعطاف در مقابل تغییرات محیطی را بعنوان بخشی از کسب و کار خویش قلمداد کنند. اینجانب ناصر عبادی، مدیر عامل شرکت صنایع ماشین سازی باتیک از زمان شروع فعالیت خود در عرصه صنایع نساجی در سال ۱۳۶۷ رعایت حقوق کارفرمایان عزیز و احترام گذاشتن به خواسته های ایشان را سرلوحه کار خویش قرار داده و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در دنیای فراصنعتی امروز سازمان‌هایی در عرصه رقابت موفق اند که خلاقیت و نوآوری را شعار خود قرار داده و انعطاف در مقابل تغییرات محیطی را بعنوان بخشی از کسب و کار خویش قلمداد کنند.
    اینجانب ناصر عبادی، مدیر عامل شرکت صنایع ماشین سازی باتیک از زمان شروع فعالیت خود در عرصه صنایع نساجی در سال ۱۳۶۷ رعایت حقوق کارفرمایان عزیز و احترام گذاشتن به خواسته های ایشان را سرلوحه کار خویش قرار داده و در تمامی مراحل عرضه بعنوان دوست و مشاور مطمئن همراهشان بوده و انجام وظیفه کرده ام.
    همچنین با توجه به شناخت کامل از صنایع نساجی که حاصل تجربه حضور در بخش های مخطلف این صنعت می باشد و با همراهی تیم فنی مهندسی باتیک اقدام به بازطراحی و ساخت ماشین آلات صنایع چاپ و تکمیل پارچه با بالاترین سطح تکنولوژی و قابل رغابت با نمونه های خارجی نموده ایم .
    و در پایان اعلام میدارد بدون شک با اتکا به خداوند متعال و اعتماد مشتریان محترم و گرانقدر و نیز به پشتوانه کادر مجرب و متخصص، تمامی همت و کوشش خود را به کار خواهیم بست تا همچون گذشته پرچمدار نوآوری و شکوفایی در این صنعت باشیم و خدماتی درخور و شایسته ارائه نماییم.

    بستن
محصولات
دستگاه تثبیت بخار
دستگاه چاپ سیلندری
خشک کن
تامین قطعات