ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - شهرک غرب - ابتدای فاز ۳ - مجتمع تجاری شهرک غرب -طبقه چهارم شرقی - واحد ۱۵
  • درباره ما : شرکت فن آوری چاپ دیجیتال میر، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز نموده و در عرصه واردات انواع ملزومات چاپ دیجیتال یکی از پیشگامان این صنعت در ایران بشمار می آید . این شرکت با فروش انواع چاپگرها ، دستگاههای پرس حرارتی ، انواع کاغذ و جوهر و نرم افزار ؛ توانسته است نقش عمده ای در صنعت چاپ دیجیتال در زمینه های تبلیغاتی و صنایع نساجی ( چاپ پارچه) در کشور ایفاء نماید . همچنین دیگر فعالیت خاص این ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فن آوری چاپ دیجیتال میر، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ آغاز نموده و در عرصه واردات انواع ملزومات چاپ دیجیتال یکی از پیشگامان این صنعت در ایران بشمار می آید . این شرکت با فروش انواع چاپگرها ، دستگاههای پرس حرارتی ، انواع کاغذ و جوهر و نرم افزار ؛ توانسته است نقش عمده ای در صنعت چاپ دیجیتال در زمینه های تبلیغاتی و صنایع نساجی ( چاپ پارچه) در کشور ایفاء نماید .

    همچنین دیگر فعالیت خاص این شرکت ، ساخت پروفایل برای انواع دستگاههای چاپ دیجیتال میباشد که این امر در جهت ارتقاء کیفیت چاپ ، مصرف بهینه رنگ و یکی بودن چاپ با فایل اصلی ؛ جلوه ایی نوین در صنعت چاپ را به ارمغان آورده است .

    این شرکت با داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه دستیابی به تکنولوژی برتر چاپ ، همواره تلاش بر آن دارد تا با ارایه دست آوردهای خود به مشتریان ، میزان رضایتمند آنان را تا حد امکان ارتقاء بخشد .

    بستن
محصولات
دستگاه های پرس حرارتی
جوهر
کاغذ
محصولات خام چاپی
چاپگرها
چیپ