ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۸۹ Laoshan Road ,Building ۶۹, Qingdao, Shandong Province, P. R. China
  • درباره ما : Meditech در سال ۱۹۹۸ با ۳ شرکت دختر تاسیس شد و گروهی است که برای ارائه تجهیزات پیشرفته پزشکی با کیفیت بالا و شهرت برجسته تاسیس شده است. به عنوان یکی از تولید کنندگان تجهیزات پزشکی پیشرو، ما در تحقیق و توسعه، تولید و بازاریابی مشارکت می کنیم. و به عنوان یک شرکت جهانی، محصولات ما در بیش از ۷۸ کشور در سراسر جهان فروخته می شود. ما طیف گسترده ای از محصولات پزشکی مورد استفاده در بیمارستان ها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    Meditech در سال ۱۹۹۸ با ۳ شرکت دختر تاسیس شد و گروهی است که برای ارائه تجهیزات پیشرفته پزشکی با کیفیت بالا و شهرت برجسته تاسیس شده است. به عنوان یکی از تولید کنندگان تجهیزات پزشکی پیشرو، ما در تحقیق و توسعه، تولید و بازاریابی مشارکت می کنیم. و به عنوان یک شرکت جهانی، محصولات ما در بیش از ۷۸ کشور در سراسر جهان فروخته می شود.

    ما طیف گسترده ای از محصولات پزشکی مورد استفاده در بیمارستان ها و کلینیک ها مانند دستگاه EKG، مانیتور بیمار چند عاملی، دیفرانسیلر، دیفرانسیلی افقی خودکار، AED، اسکنر اولتراسوند، Pulse Oximeter، داپلر جنینی، مانیتور جنین، فشار خون، استتوسکوپ بصری. .

    تمام محصولات ما توسط ISO۱۳۴۸۵ تایید شده و گواهینامه های CE را تایید کرده اند. ما به ارائه محصول با کیفیت بالا و بهترین خدمات به پایه جهانی مشتریان خود پایبندیم.

    Meditech به عنوان یک تولید کننده پیشرو حرفه ای در تولید دستگاه های پزشکی بوده است. و ما تنها عرضه کننده در چین است که ۲ سال گارانتی ارائه می دهد. این باعث می شود که شما با مقدار فروش Meditech نام تجاری و بازخورد مشتری دلخواهتان متقاعد شوید. تحویل سازگار با محصولات با کیفیت عالی با قیمت بسیار عالی، شهرت خوبی به دست آوردیم.

    ما معتقدیم که در روند جهانی سازی، مهمترین چیز برای انجام تجارت بین المللی، این است که محتاط، معقول، خلاق، پایدار، پرشور و کارآمد باشد.

    بستن
محصولات
Defi7
SpirOx pro
HeartRec Eco
Oxyi
C-Scan
SpirOx P