ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۰۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - بزرگراه فتح ( جاده قدیم کرج ) - بعد از پایگاه یکم شکاری - مجتمع اداری تجاری پارس صنعت - طبقه اول - واحد ۲۴
  • درباره ما : کارگاه صنايع مکانيک خاک ايران در سال ۱۳۶۱ با هدف توليد تجهيزات آزمايشگاهي و صحرايي مکانيک خاک، مکانيک سنگ، بتن، سیمان، مقاومت مصالح، فيزيک، شيمي، قير، آسفالت و حفاري تاسيس گرديده است.اين مجموعه پس از گذشت سال‌ها و کسب تجربه بسیار در زمینه تولید و با کوشش مديران و پرسنل مجرب و كار آزموده خود موفق گرديد تا با توجه به پيشرفت علم و تكنولوژي در رديف مشهورترين و بزرگترين توليدكنندگان تجهي ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارگاه صنايع مکانيک خاک ايران در سال ۱۳۶۱ با هدف توليد تجهيزات آزمايشگاهي و صحرايي مکانيک خاک، مکانيک سنگ، بتن، سیمان، مقاومت مصالح، فيزيک، شيمي، قير، آسفالت و حفاري تاسيس گرديده است.
    اين مجموعه پس از گذشت سال‌ها و کسب تجربه بسیار در زمینه تولید و با کوشش مديران و پرسنل مجرب و كار آزموده خود موفق گرديد تا با توجه به پيشرفت علم و تكنولوژي در رديف مشهورترين و بزرگترين توليدكنندگان تجهيزات مختلف آزمايشگاهي و صحرايي قرار گيرد. بطوريكه تجهيزات توليدي اين شرکت توسط طيف وسيعي از مهندسين مشاور، پيمانکاران دولتي و خصوصي، دانشگاه ها و مراکز مختلف علمي-تحقيقاتي و نظامي در منطقه خاورميانه مورد استفاده قرار گرفته و موجب گردد تا با همکاري مهندسين و کارشناسان جوان و متخصص خود در راستاي خودکفايي ملي بعنوان اولين و تنها توليد كننده دستگاه هاي آزمايش سه­ محوري و برش مستقيم ديجيتال خاک با قابليت اتصال به کامپيوتر، قرائت و ثبت خودکار اطلاعات، خدمات گسترده و کاملي را ارائه نمايد.
    این مجموعه در سال ۱۳۹۲ در راستای ارتقای کیفیت محصولات تولید داخل کشور موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ از شرکت RoyalCert آلمان گردید. همچنین با توجه به گستردگی دامنه محصولات تولیدی و تولید تجهیزات پیشرفته و بروز ژئوتکنیک و مقاومت مصالح اقدام به ثبت شرکت با نام تجاری صنایع مکانیک خاک ایرانیان زمین گستر به منظور تسهیل در صادرات تجهيزات آزمايشگاهي و صحرايي مکانيک خاک، مکانيک سنگ، بتن، سیمان، مقاومت مصالح، فيزيک، شيمي، قير، آسفالت نموده است.
    اميد است كه حمايت از توليد ملي همچنان سرلوحه كارمان قرار گيرد.

    بستن
محصولات
خاک
مصالح ریزدانه
تجهیزات عمومی آزمایشگاهی
مصالح ساختمانی
سیمان
آسفالت
بتن
مکانیک سنگ