ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۹۲ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/idesign3d
  • آدرس : تهران-انتهای بزرگراه زین الدین شرق-بلوار اتحاد-خیابان ۱۸- پلاک ۱۳
  • درباره ما : شرکت “آسال لیزر ساخت”، با عنوان تجاری “گروه پرینت سه بعدی آیدیزاین”، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در قالب هسته دانش بنیان با چهار نفر از دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی و مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف بر روی فناوری ساخت افزایشی(۱) یا همان چیزی که به صورت عمومی به عنوان پرینت سه بعدی شناخته می شود، شروع کرده و از بهمن ماه سال ۱۳۹۳ شکلی حقوقی به خود گرفت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت “آسال لیزر ساخت”، با عنوان تجاری “گروه پرینت سه بعدی آیدیزاین”، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در قالب هسته دانش بنیان با چهار نفر از دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی و مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف بر روی فناوری ساخت افزایشی(۱) یا همان چیزی که به صورت عمومی به عنوان پرینت سه بعدی شناخته می شود، شروع کرده و از بهمن ماه سال ۱۳۹۳ شکلی حقوقی به خود گرفته است. این شرکت با هدف بلند مدت رسیدن به جایگاه عالی در زمینه فناوری ساخت افزایشی در منطقه، در ابتدا بر روی روش های صنعتی پرینت سه بعدی تمرکز کرده و در سال ۱۳۹۲ توانست به تست موفقیت آمیز اولین نمونه پرینتر سه بعدی صنعتی با فناوری SLS ، در ایران در مقیاس آزمایشی دست پیدا کند. در ادامه شرکت به سوی تجاری سازی این فناوری گام برداشته و بر روی نمونه صنعتی پرینتر سه بعدی موسوم به SLS متمرکز شد که نمونه موفق صنعتی آن در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید و از سال ۱۳۹۶ این محصول با نام تجاری تیوان R۲۳۰ به بازار عرضه شده است. در حال حاضر شرکت آیدیزاین تنها تولید کنند ماشین پرینتر سه بعدی صنعتی (۲) SLS و تجهیزات جانبی آن، در کشور می باشد.

    همراه با تولید دستگاه و فروش آن، شرکت بخش ارائه خدمات پرینت سه بعدی خود را از اواسط سال ۱۳۹۵ فعال کرد. در سال ۱۳۹۶ شرکت به تکمیل ماشین آلات و فناوری های مختلف پرینت سه بعدی اهتمام ورزید و با اضافه کردن دو فناوری PolyJet و FDM به مجموعه ارائه خدمات، در حال حاضر با سه روش پرینت مختلف به ارائه خدمات پرینت سه بعدی مشغول می باشد که این مجموعه از حیث استخدام فناوری های مختلف پرینت سه بعدی، در کشور بی نظیر می باشد.

    بستن
محصولات
پرینتر سه بعدی SLS
تجهیزات جانبی پرینتر سه بعدی SLS
مواد اولیه پرینت سه بعدی
نرم افزار پرینتر سه بعدی SLS
گارانتی، خدمات پس از فروش و تعمیرات