ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - جاده مخصوص کرج - بعد از کیلومتر ۷ - بزرگراه آزادگان (به طرف جنوب) - شهرک استقلال - بلوار دکتر عبیدی - خیابان شهید جلال.
  • درباره ما : ا توجه به اهمیت آموزش و استفادۀ بهینه از سرمایه‌گذاری های کلان آموزشی، در سال ۱۳۵۴شرکت صنایع آموزشی توسط وزارت آموزش و پرورش و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، برای محقق ساختن اهداف بزرگ آموزشی کشور، تأسیس گردید. این شرکت انواع محصولات سرگرمی‌های علمی خلاق ،بازی‌های فکری و آموزشی ،تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی، آزمایشگاهی و کارگاهی را برای کلیۀ دوره های تحصیلی متناسب با شر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ا توجه به اهمیت آموزش و استفادۀ بهینه از سرمایه‌گذاری های کلان آموزشی، در سال ۱۳۵۴شرکت صنایع آموزشی توسط وزارت آموزش و پرورش و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، برای محقق ساختن اهداف بزرگ آموزشی کشور، تأسیس گردید. این شرکت انواع محصولات سرگرمی‌های علمی خلاق ،بازی‌های فکری و آموزشی ،تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی، آزمایشگاهی و کارگاهی را برای کلیۀ دوره های تحصیلی متناسب با شرایط زمان، تغییرات فن آوری، برنامه ریزی و محتوای کتاب های درسی طراحی، نمونه سازی و تولید می نماید و با عضویت در سازمان های نظارتی و مؤسسات معتبر جهانی از جمله انجمن تحقیق و توسعۀ کشور و با داشتن گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱ و گواهینامه تعهد به تعالی (EFQM) روز به روز بر توانمندی‌ها و کیفیت محصولات خود می افزاید.
    اکنون پس از گذشت سالها خدمت آموزشی و کسب تجارب فراوان، شرکت توانسته است با برخورداری از واحد تحقیق و توسعه (R&D) و استفاده از کادری متخصص و کارآمد به بزرگترین تولیدکنندۀ تجهیزات آموزشی در خاورمیانه تبدیل شود و قادر است کلیۀ محصولات آموزشی را (از کمترین تعداد تا تولید انبوه) با استانداردهای بین المللی تولید و به مراکز آموزشی وزارت آموزش و پرورش، سازمان آموزش فنی و حرفه ای (وزارت کار و امور اجتماعی) و مراکز آموزش عالی کشور ارائه نماید.

    کسب صلاحیت دانش بنیان تولیدی شرکت صنایع آموزشی از معاونت فناوری ریاست جمهوری، همراه با سابقه تأسیس در سال ۱۳۵۴، تنوع محصولات و کاربست الگوی طراحی و تولید به سفارش مشتری، شرکت صنایع آموزشی را در تراز درجه عالی در صنعت آموزشی کشور قرار داده است

    شرکت صنایع آموزشی در حال حاضر با سرمایه ثبت شده ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال متعلق به موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان می­باشد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه