ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
صنایع برودتی آریا سرمایش پردیسان
  • تعداد بازدید : ۱۲۷۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- بومهن- خیابان تعاونی کامیونداران -خیابان اشتیاق اول- کوچه امیرالمومنین- پلاک ۲۹
  • درباره ما : اين شركت در سال ۱۳۴۶ تحت نام يخچال سازي آريا به مديريت مرحوم حاج حسن بلوچيان شروع به فعاليت نمود و در آن زمان توليد انواع سردخانه ، يخچال ، فريزر هاي صنعتي و انواع يخچال هاي رو باز را در دستور كار خود قرار داده و در سراسر كشور توزيع كرد . از آن زمان تا سال ۱۳۸۷ به نام هاي يخچال سازي نسار ، صنايع برودتي بلوچيان و بخش پژوهشي آن ، دفتر فني مهندسي قائم (عج ) تغيير نام پيدا كرده و نهايتا در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    اين شركت در سال ۱۳۴۶ تحت نام يخچال سازي آريا به مديريت مرحوم حاج حسن بلوچيان شروع به فعاليت نمود و در آن زمان توليد انواع سردخانه ، يخچال ، فريزر هاي صنعتي و انواع يخچال هاي رو باز را در دستور كار خود قرار داده و در سراسر كشور توزيع كرد .

    از آن زمان تا سال ۱۳۸۷ به نام هاي يخچال سازي نسار ، صنايع برودتي بلوچيان و بخش پژوهشي آن ، دفتر فني مهندسي قائم (عج ) تغيير نام پيدا كرده و نهايتا در سال ۱۳۸۷ تحت نام شركت صنايع برودتي آريا سرمايش پرديسان به مدير عاملي مهندس محمد علي بلوچيان ، به شماره ۳۴۰۶۵۶ به ثبت رسيد .

    از آن زمان تا سال ۱۳۸۷ به نام هاي يخچال سازي نسار ، صنايع برودتي بلوچيان و بخش پژوهشي آن ، دفتر فني مهندسي قائم (عج ) تغيير نام پيدا كرد.

    شرکت دانش بنیان صنایع برودتی آریا سرمایش پردیسان در تاریخ ۱/۱۱/۱۳۸۷ به منظور تولید و تعمیر تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و صنعتی مورد نیاز صنایع نظامی، خودروسازی، نفت و گاز، الکترونیکی و همچنین مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی تاسیس گشت. این شرکت مفتخر است که از تاریخ ۲۳/۵/۱۳۹۵ از جانب معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در لیست شرکت های دانش بنیان تولیدی صنعتی قرار گرفته است.

    اين شرکت افتخار دارد که در راستای رسیدن به اهداف بزرگ تقویت تولید داخلی با توفیق به تولید بیش از يکصد نو آوری و چندين اختراع ؛ سهمی کوچک در ، در اعتلای نام کشور عزيزمان ايران داشته است . ساخت بیش از يکصد قطعه که هرگز در داخل کشور تولید نشده اند. تولید نرم افزار کنترلر دما و رطوبت با سیستم بسیار پیچیده و الگوريتم قوی و همچنین اختراع شیشه ضد تشکیل بخار جهت شیشه رويت چمبر های تست دما و رطوبت، اختراع سیستم کنترل رطوبت و تثبیت با حداقل خطا ، تولید اير کانديشن های فشرده و چیلر های فوق فشرده جهت مطارف نظامی و مشارکت در راه اندازی سامانه های دفاعی از جمله این دستاوردهای این شرکت است.

    بستن
محصولات
چمبر های سری 5100 لیتری
چمبرهای سری 1380 لیتری
چمبرهای سری 1200 لیتری
چمبر های تست دما (محفظه های تست دما)
چمبر های تست دما سایز بزرگ
چمبر های تست دما سایز متوسط
چمبر های تست دما سایز کوچک
خشک کن ها (آون ها)
خشک کن خلاء (آون خلاء)
خشک کن (آون) ضد انفجار
چیلرها
چیلر خنک سازی کندانسور
مینی چیلر آزمایشگاهی
چیلرهای فشرده
دیپ چیلر
فریزر آزمایشگاهی (دیپ فریزرها)
سیستم هوا خشک یا ضد شبنم (رطوبت گیر صنعتی)