ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۲۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد-بلوار پیروزی-بین میدان لادن و پیروزی-پلاک ۷۸-واحد ۳
  • درباره ما : گروه اقتصادی - مهندسی " نادین طیف نگار " با هدف طراحی و تولید سیستم های دانش بنیان در حوزه تکنولوژی آلتراسونیک و رادار مشغول به فعالیت بوده و در این راستا به صورت خاص به طراحی و تولید محصولات مرتبط با شاخه مهندسی Non destructive Testing ( تست های غیر مخرب ) می پردازد . همچنین با توجه به سابقه بیش از ۲۰ سال مدیران شرکت در حوزه اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق ، این شرکت به واردات ، توزیع و فر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه اقتصادی - مهندسی " نادین طیف نگار " با هدف طراحی و تولید سیستم های دانش بنیان در حوزه تکنولوژی آلتراسونیک و رادار مشغول به فعالیت بوده و در این راستا به صورت خاص به طراحی و تولید محصولات مرتبط با شاخه مهندسی Non destructive Testing ( تست های غیر مخرب ) می پردازد .

    همچنین با توجه به سابقه بیش از ۲۰ سال مدیران شرکت در حوزه اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق ، این شرکت به واردات ، توزیع و فروش محصولات مرتبط از برندهای معتبر جهانی پرداخته و توانسته است با ارائه انواع ترانسمیتر ، مانومتر و گیج های فشار و همچنین سوئیچ های فشار از برند معتبر " WIKA " آلمان و همچنین انواع اینورترهای AC ، درایوهای DC و سافت استارترهای برندهای معتبر " GEFRAN" ایتالیا و " DANFOSS" دانمارک و همچنین سیستم های کنترل " SIEMENS " آلمان نسبت به تامین و تحویل سریع تجهیزات جهت مراکز صنعتی کشور ، اقدام نماید .
    با توجه به ایجاد تکنولوژی های نوین طراحی الکترونیک و بهره گیری از تیم کارشناسی زبده و با تجربه ، این شرکت آمادگی دارد ، در زمینه طراحی سفارشی محصولات دانش بنیان با سرمایه گذاران محترم و سازمانهای تولیدی به عقد قرارداد بپردازد .

    بستن
محصولات
ترانسمیتر فشار مدل A10 ویکا
سوئیچ فشار دیجیتال مدل PSD-30 ویکا
ضخامت سنج رنگ و لعاب ELCOMETER456
ترانسمیتر رطوبت و دما مدل N.HT96
اینورترهای سری MICRO دانفوس
ست آموزشی PLC S7-300 و LOGO V8.0
ترانسمیتر فشار مدل S11 ویکا
لوپ آموزشی کنترل سطح مایعات با تجهیزات استاندارد صنعتی
لوپ آمورشی کنترل سطح و کنترل فشار
ست آموزشی کنترل صنعتی به انضمام لوپ کنترل دما و موقعیت
ست آموزشی S7-400 و S7-1500 به همراه شبکه صنعتی
کیف آموزشی S7-1200
ست آموزشی جامع انرژی خورشیدی
کیف آموزشی S7-300
ست آموزشی ایستاده S7-1500
کیف آموزشی مدارات منطقی و FPGA
کیف آموزشی میکروکنترلرهای AVR
کیف آموزشی انرژی خورشیدی مدل NTN.SOLAR-1.18
ست آموزشی دوربین مدار بسته
کیف آموزشی LOGO 8 زیمنس با LOGO TD