ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۰۴ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCgzywqTF1B99eIET0J7ALNA
  • آدرس : تهران -خیابان ملاصدرا-خیابان شیراز شمالی-خیابان صائب تبریزی شرقی-پلاک ۱۹ -طبقه سوم
  • درباره ما : در سال ۱۹۶۷ توسط آقای حسین رضایی تاسیس شرکت جمهوری اسلامی ایران و شرکت سینمای مبلمان به عنوان نخستین شرکت تولید سینمای سالن در ایران. از آن زمان، شرکت ما به یک شرکت چند منظوره با نزدیک به ۱۵۰ کارمند، نمایندگان فروش و کارکنان خدمات پس از فروش تبدیل شده است. از سال ۱۹۶۷ فعالیت ما در بازار تجهیزات تئاتر، مراکز آموزشی و غیره در ایران آغاز شده است. پس از وارد شدن به بحث طراحی و اجرای دکوراسیو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۶۷ توسط آقای حسین رضایی تاسیس شرکت جمهوری اسلامی ایران و شرکت سینمای مبلمان به عنوان نخستین شرکت تولید سینمای سالن در ایران. از آن زمان، شرکت ما به یک شرکت چند منظوره با نزدیک به ۱۵۰ کارمند، نمایندگان فروش و کارکنان خدمات پس از فروش تبدیل شده است. از سال ۱۹۶۷ فعالیت ما در بازار تجهیزات تئاتر، مراکز آموزشی و غیره در ایران آغاز شده است. پس از وارد شدن به بحث طراحی و اجرای دکوراسیون سالن ها، افزایش فروش و سهم بازار ما فراتر از پیش بینی ها بود.

    گروه صنعتی رض کو طراح ،مشاور ومجری سالنهای آمفی تئاتر، سینما و کنفرانس، بزرگترين و معتبر ترين كمپانی فعال در اين عرصه در ايران می باشد . برخورداری از دانش بالا ، تجربه موفق و مديريتی منسجم و هدفمند ، اين كمپانی را به يكی از بی مانندترين هاي اين صنعت در ايران بدل نموده است . محصولات اين شركت با طراحی ارگونوميك ، منحصر به فرد ، ظرافت ، استحكام ، با صرفه مالی و گارانتی ۵ ساله خواست خريداران و نياز بازار را به خوبي پوشش داده و نيازهای مصرف كنندگانش را به نحو احسن تامين نموده است.

    ماموریت (بیانیه وجودی) گروه صنعتی رض کو گروه صنعتی رض کو با اشتیاق و مباهات ، مصمم به طراحی ، تولید و عرضه انواع دکوراسیون و مبلمان های عمومی و فعالیت در بازارهای مرتبط ، با بهره گیری از تکنولوژی های نوین و پیشرفته ، با بالاترین قابلیت اطمینان نسبت به محصولات مشابه ، همراه با رعایت اصول والای انسانی و استاندارد های کیفی ، ارگونومیکی و زیست محیطی در سر تا سر جهان می باشد .

    چشم انداز پیشــروترین شرکت ایرانی در تحریک و به وجــد آوردن تمامی مشتریان با کلیه سلایق از طریــق ارائــه بهـــترین و چشم نوازترین دکوراسیون و مبلمان های عمومی

    بستن
محصولات
صندلی سینمای خانگی دلوکس
R-650
R-600
R-1900
R-970
R-OC 7240