ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - روبروس آتش نشانی مرکزی - گالری ماجان
  • درباره ما : شرکت تولیدی ماجان فعالیت خود را از سال یکهزار و سیصد و هفتاد و نه به مدیریت آقای مرتضی باقری، به عنوان صاحب امتیاز این مجموعه آغاز نمود.فعالیت این شرکت در آغاز به صورت طراحی و اجرای محصولات فلزی و چوبی شروع گردید.طولی نکشید که ماجان در نمایشگاه های اختصاصی لوستر و چراغ های روشنایی جایگاه ویژه ای پیدا کرد و تقاضا جهت اعطای نمایندگی به سراسر کشور گسترش یافت.از جمله کارهای تولیدی ماجان که ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی ماجان فعالیت خود را از سال یکهزار و سیصد و هفتاد و نه به مدیریت آقای مرتضی باقری، به عنوان صاحب امتیاز این مجموعه آغاز نمود.
    فعالیت این شرکت در آغاز به صورت طراحی و اجرای محصولات فلزی و چوبی شروع گردید.
    طولی نکشید که ماجان در نمایشگاه های اختصاصی لوستر و چراغ های روشنایی جایگاه ویژه ای پیدا کرد و تقاضا جهت اعطای نمایندگی به سراسر کشور گسترش یافت.
    از جمله کارهای تولیدی ماجان که بسیار موفق بوده و مورد استقبال عموم قرار گرفته، ست کامل مبلمان و ملزومات دکوراسیون داخلی با طرح اختصاصی هخامنشی بود که به سرعت ترویج پیدا کرد، به صورتی که بعد از دوسال حداقل یکصد مجموعه کوچک و بزرگ تولیدی در سراسر کشور اقدام به تولید و پخش این مجموعه کردند.
    مجموعه ماجان از سال ۷۹ تا ۹۳ در شانزده نمایشگاه اختصاصی لوستر، مبلمان و دکوراسیون داخلی شرکت نمود و هر بار با طراحی و اجرای غرفه های جدید و محصولات به روز مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.
    یکی از شاخص های این گروه تولیدی غنی بودن از نظر طراحی و فرم های مختلف هنری و صنعتی می باشد.
    گروه طراحی مجموعه متشکل از افراد مجرب و تحصیل کرده در زمینه های گرافیک و معماری و طراحی سه بعدی با متدهای مدرن می باشد.
    زمینه فعالیت ماجان در دو بخش تولید محصولات و طراحی فضاهای داخلی و خارجی می باشد که از ابتدای کار یعنی طراحی و مشاوره تا انتهای کار یعنی تحویل به مشتری به صورت کامل در داخل شرکت انجام می پذیرد.
    در زمینه تولید محصولات، مجموعه اغلب به صورت لیست های کامل اقدام به طراحی می کند و بیشتر تولیدات شرکت شامل سرویس مبلمان، غذاخوری، سرویس خواب و ملزومات مورد نیاز دیگر می باشد.
    در حال حاضر با توجه به در اختیار داشتن قسمت های آهنگری و نقاشی روی شیشه، رویه کوبی و مونتاژ و همچنین ارتباط با زنده ترین هنرمندان ایران در زمینه شیشه های دست ساز محصولات به صورت کامل در داخل طراحی و تولید و مونتاژ می شود.
    لازم به ذکر است سابقه صادرات محصولات به کشورهای ژاپن، کانادا، هلند، آذربایجان و عراق نشانه کیفیت بالا و ظرافت طراحی آن می باشد.
    شرکت ماجان متشکل از بخش های طراحی، آنالیز، انبار مواد اولیه، چوب بری، نجاری، عمل آوری و فراوری، رنگ کاری، رویه کوبی، مونتاژ، آهنگری و نقاشی می باشد.

    بستن
محصولات
غذاخوری آمریکایی
مبل آمریکایی
سرویس خواب آمریکایی
میز تلویزیون
کنسول
غذاخوری سکان