ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : پاسداران-خیابان پایدارفرد-نبش خیابان لنکران-پلاک۷ -واحد۸
  • درباره ما : شرکت بهکوشان توسعه رسام عضو گروه صنعتی بازرگانی همکوش با نزدیک به یک دهه تجربه در زمینه واردات انواع کاغذ و مقوای مصرفی در صنایع بسته بندی در شمار اصلی ترین مجموعه های فعال قرار گرفته است.شرکت بهکوشان توسعه رسام در زمینه واردات و فروش ریالی و پروفرمایی کاغذ و مقواهای مصرفی در صنعت بسته بندی فعالیت مینمایید.وجود دفتر تجاری گروه در چین باعث شده است که شرکت بهکوشان توسعه رسام در کشورهای مخت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بهکوشان توسعه رسام عضو گروه صنعتی بازرگانی همکوش با نزدیک به یک دهه تجربه در زمینه واردات انواع کاغذ و مقوای مصرفی در صنایع بسته بندی در شمار اصلی ترین مجموعه های فعال قرار گرفته است.
    شرکت بهکوشان توسعه رسام در زمینه واردات و فروش ریالی و پروفرمایی کاغذ و مقواهای مصرفی در صنعت بسته بندی فعالیت مینمایید.
    وجود دفتر تجاری گروه در چین باعث شده است که شرکت بهکوشان توسعه رسام در کشورهای مختلف امکان خرید مستقیم از تولید کنندگان خارجی بدون هیچگونه واسطه و با قیمت های مناسب را داشته باشد.
    این شرکت با استعانت از پروردگار متعال و کسب تجربیات فراوان در زمینه واردات توانسته است با ارائه خدماتی متمایز به مصرف کنندگان نهایی با مشتریان بزرگی در صنعت چاپ و بسته بندی همکاری داشته باشد

    بستن
محصولات
فلوتینگ
کاغذ تیشو