ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز -خیابان خیام -روبروی قنادی دقیق -مجتمع صنعتی شهریار -خوش سایه تبریز
  • درباره ما : کارخانه خوش سایه در سال ۱۳۴۷ تاسیس شده است.از سال ۱۳۴۷ تا ۱۳۶۷ مشغول به تولید پرده کرکره عمودی بوده است . از سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۸ در تولید نوارپرده عمومی و لوردراپه بوده است و از سال ۱۳۷۸ تا به امروز به تولید پرده کرکره فلزی اشتغال دارد و از سال ۱۳۸۵ شروع به تولید و مونتاژ پرده های مدرن زبرا و کرکره چوبی نموده است.کارخانه خوش سایه تنها تولیدکننده اسلت ، پروفیل و آلومینیوم کرکره فلزی در خاور ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه خوش سایه در سال ۱۳۴۷ تاسیس شده است.از سال ۱۳۴۷ تا ۱۳۶۷ مشغول به تولید پرده کرکره عمودی بوده است . از سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۸ در تولید نوارپرده عمومی و لوردراپه بوده است و از سال ۱۳۷۸ تا به امروز به تولید پرده کرکره فلزی اشتغال دارد و از سال ۱۳۸۵ شروع به تولید و مونتاژ پرده های مدرن زبرا و کرکره چوبی نموده است.کارخانه خوش سایه تنها تولیدکننده اسلت ، پروفیل و آلومینیوم کرکره فلزی در خاور میانه می باشد. و از این رو محصولات تولیدی خود را به کشورهایی از قبیل ترکیه - عراق - آذربایجان - ارمنستان - ترکمنستان - قزاقستان و . . . . صادر می نماید.
    تمامی پارچه های مورد استفاده در کارخانه خوش سایه تولید کشور ترکیه(شرکت بریلنت) می باشد. شرکت بریلنت یکی از بزرگترین و معروفترین برندهای کشور ترکیه می باشد که تنها نماینذه رسمی و انحصاری فروش آن در ایران کارخانه خوش سایه تبریز می باشد.تمامی قطعات مورد استفاده برای مونتاژ پرده ها اعم از کانال - گیربکس - موتور و . . . در پرده کرکره های چوبی و فلزی تایوانی و در پرده های مدرن زبرا ترک می باشد.
    مونتاژ تمامی محصولات کارخانه خوش سایه به صورت فول اتوماتیک می باشد.تمامی برش پارچه ها ، تولید اسلت ، پروفیل و . . . با دستگاههای دیجیتال مدرن طراحی شده و پیاده سازی می شود.به همین دلیل وجود خطا در تولید محصولات خوش سایه تقریبا نزدیک به صفر است. از این رو کارخانه خوش سایه به کیفیت محصولات خود اطمینان داشته و آن را تحت پوشش خود قرار می دهد. و تمام سعی خود را به کار می گیرد تا اعتماد لازم را جهت خرید به مشتری ارائه نماید.
    محصولاتی که در کارخانه خوش سایه به تولید می رسند:
    پرده کرکره چوبی ، پرده کرکره فلزی ، پرده های زبرا ، پرده های دومکانیزم(شب و روز) ، پرده های پلیسه
    این ها دسته بندی کلی محصولات است که هر کدام دارای بیش از ۳۰۰۰ طرح و رنگ است.علاوه بر این ها چاپ تصاویر بر روی شید ، کرکره چوبی ، کرکره فلزی ، پرده پلیسه و پرده های زبرا نیز قابل انجام است. مانند: آسمان مجازی ، تصاویر طبیعت ، تصاویر اشخاص ، تصاویر مکان ها و هر چیزی که امکان چاپ داشته باشد.بزودی کاغذ دیواری و پوسترهای کاغذدیواری هم به خط تولید اضافه خواهد شد.
    کارخانه خوش سایه تبریز از توانایی و مهارت حدود ۱۰۰ نیروی متخصص بهره مند است.دارای ۴ کارگاه تولید پارچه، تولید اسلت و پروفیل ، مونتاژ زبرا و پرده های پلیسه دومکانیزم و مونتاژ کرکره چوبی و فلزی می باشد. در ضمن showroom این مجموعه نمایش دهنده محصولات خوش سایه می باشد که نمایانگر جلوه خاصی از هنر و کیفیت می باشد.

    بستن