ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان دولت – خیابان نعمتی (کیکاووس سایق) – خیابان جانثاری – خیابان حیدر – بن بست دوم – پلاک ۱ – زنگ وسط
  • درباره ما : شرکت تارونا از سال ۱۳۸۱ در تهران با مدیریت سرکارخانم برزگر در زمینه دکوراسیون داخلی شروع به فعالیت کرده است و برای اولین بار در کشور ایران ایده و اجرای پوستر دیواری سفارشی را انجام داده است. یکی از محصولات اصلی شرکت تارونا پوستر دیواری سفارشی می باشد. پوستر دیواری سفارشی تارونا دقیقا شبیه به کاغذ دیواری بوده با این تفاوت که می تواند هر تصویری به هر ابعادی به انتخاب مشتری روی آن چاپ و ان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تارونا از سال ۱۳۸۱ در تهران با مدیریت سرکارخانم برزگر در زمینه دکوراسیون داخلی شروع به فعالیت کرده است و برای اولین بار در کشور ایران ایده و اجرای پوستر دیواری سفارشی را انجام داده است. یکی از محصولات اصلی شرکت تارونا پوستر دیواری سفارشی می باشد.

    پوستر دیواری سفارشی تارونا دقیقا شبیه به کاغذ دیواری بوده با این تفاوت که می تواند هر تصویری به هر ابعادی به انتخاب مشتری روی آن چاپ و انجام شود، به این منظور شرکت تارونا اقدام به تولید انبوه آلبومهایی با تصاویر بسیار زیبا و دیدنی از انواع طرحها مانند طرح های هنری و طبیعت، طرحهای خلاقانه و طرح های زیبای اتاق کودک نموده است و این آلبوم ها هم اکنون در سراسر ایران در فروشگاهها و دفاتر دکوراسیون داخلی و طراحی موجود می باشد و مشتریان عزیز ما از طریق این آلبوم ها اقدام به سفارش می نمایند.

    شرکت تارونا از زمان شروع به کار تا به امروز تعداد ۶ عدد آلبوم تولید و پخش نموده است.

    شایان ذکر است که تارونا با داشتن بزرگترین آرشیو تصویری از بهترین تصاویر روز دنیا و با کیفیت بسیار بالا، در کشور ایران در جایگاه اول صنعت چاپ پوستر دیواری ایستاده است و با تکیه بر داشتن ۱۵ سال تجربه در صنعت چاپ و رضایتمندی ۹۵ درصدی مشتریان هر روز در بهتر ارایه دادن خدمات می نماید.

    از دیگر محصولات و تولیدات شرکت تارونا زیر لیوانی و زیر بشقابی می باشد که با توجه به آرشیو غنی و بزرگ تارونا مشتریان محترم می توانند از طرح های گوناگون با هر سلیقه ای طرح خود را انتخاب نموده و محصول را در اسرع وقت تحویل بگیرند.

    محصول بعدی تارونا تابلوهای اسنپ فریم هستند که نوعی جدیدی از تابلوهای لایت باکس می باشد که دارای جدیدترین تکنولوژی روز دنیا می باشد، تابلوهای اسنپ فریم با ضخامت ۲.۵ سانتی از دیوار به خاطر نازکی زیبایی فوق العاده ای دارد و توانایی تعویض تصویر را در کثری از ثانیه توسط کاربر از محسنات این محصول است.

    از دیگر محسنات این محصول مصرف بسیار اندک برق است ( به دلیل استفاده از روشنایی LED ) که اسنپ فریم را در جایگاه محصولاتی که در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند قرار داده می شود.

    محصول بعدی تارونا پرده های شید می باشد:

    پرده شید نوعی پرده دکوراتیو است که در دو نوع موتور دار و دستی تولید میشوند، پرده شید می تواند جایگزین بسیار شیک و مناسبی به جای پرده های پرده ها در دو نوع عبور دهنده و ضد نور آفتاب تولید میشوند.

    مشتریان می توانند طرح های روی پرده شید را خودشان به صورت اختصاصی آماده نموده و ارایه دهند و یا می توانند از تصاویر آلبوم های پوستر تارونا استفاده بنمایند.

    محصول بعدی دکوراسیون تارونا پوسترهای سقفی هستند که می توانند جایگزینی به صرفه و سریع برای نقاشیهای سقفی باشد.

    پوسترهای سقفی تارونا برای نصب نیاز به نصاب متخصص پوستر دیواری دارد زیرا نصب آن با پوستر دیواری اندکی متفاوت بوده و نیاز به متخصص نصب دارد.

    تصاویر نقاشیهای دوران رنسانس در کلیساهای اروپا خصوصا شهر زیبای رم اکثر انتخابهای مشتریان را در بر می گیرد.

    چشم انداز شرکت تارونا به حول قوه الهی در آینده نزدیک صادرات محصولات خود به کشورهای حوزه دریای خزر و حوزه خلیج فارس و خاورمیانه می باشد

    بستن
محصولات
پوستر دیواری طرح دختری با گوشواره های مروارید
پوستر دیواری طرح گوزن
پوستر دیواری کتابخانه
پوستر دیواری پیانو
پوستر دیواری مجلات
پوستر دیواری پاریس پاییزی
پوستر دیواری طرح گوزن ها
پوستر دیواری طرح گل
پوستر دیواری طرح قطعات چوب
پوستر دیواری طرح کالیگرافی
پوستر دیواری طرح کالیگرافی آتشین
پوستر دیواری طرح اثر انگشت
پوستر دیواری طرح آجر قهوه ای
پوستر دیواری طرح کالیگرافی آبی
َپوستر دیواری گلهای بزرگ شقایق
پوستر دیواری طرح کالیگرافی طوسی
پوستر دیواری مجسمه و گل آبی
پوستر دیواری فرشته و موسیقی
پوستر دیواری زنی با ویولن
پرده شید سه بعدی
تابلوی نقاشی کار دست با چهارگوش های رنگی
تابلوی نقاشی کار دست گل لاله با زمینه سبز
تابلو نقاشی کار دست گل بزرگ سفید قهوه ای
تابلو نقاشی کار دست گل بزرگ سفید قهوه ای
تابلو نقاشی کار دست با طرح گل بنفش
تابلوی نقاشی کار دست با گل سفید
تابلوی نقاشی کار دست با گل شقایق
تابلوی نقاشی کار دست با زمینه ی آتشین
تابلوی نقاشی کار دست با گل سفید
تابلوی نقاشی کار دست با گل بزرگ بنفش
تابلوی نقاشی کار دست با دایره های طلایی
تابلوی نقاشی کار دست با گلهای بنفش زیبا
طرح گاو جنگجو
تابلوی طرح پرتقال
تابلوی طرح لیمو
تابلوی طرح سیب سبز
طرح حیات باغ
ماهی طرح ژاپنی قرمز و سفید
طرح درب ورود به باغ
طرح گاو بازی
طرح فرشته بهاری
طرح گل کاغذی بنفش کوچک
ماهی طرح ژاپنی سفید و مشکی
طرح پری و اسب شاخ دار
طرح فرشته جذاب
تابلو بوم مرد خندان
تابلو بوم کشتی در دریای طوفانی
تابلو بوم زن و موسیقی
تابلو بوم کشتی غرق شده