ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : اتوبان قم-تهران-بعد از فرودگاه امام-شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خیابان فروردین جنوبی-پلاک ۲۳
  • درباره ما : این مجموعه در سال ۱۳۸۹ در تهران شهرک صنعتی چهاردانگه فعالیت خود را به صورت رسمی در زمینه تولید و عرضه پروفیل های آلومینیومی و یراق آلات مربوط آغاز کرد . این شرکت در سالیان گذشته توانست تجربیات زیادی را در زمینه انواع مقاطع آلومینیومی کسب نماید که این تجربیات در اصناف مختلف مانند پروفیل های میزهای ال سی دی و متعلقات آن و پروفیل های مربوط به کابینت و دکوراسیون داخلی و یراق آلات متعلق به ک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این مجموعه در سال ۱۳۸۹ در تهران شهرک صنعتی چهاردانگه فعالیت خود را به صورت رسمی در زمینه تولید و عرضه پروفیل های آلومینیومی و یراق آلات مربوط آغاز کرد .

    این شرکت در سالیان گذشته توانست تجربیات زیادی را در زمینه انواع مقاطع آلومینیومی کسب نماید که این تجربیات در اصناف مختلف مانند پروفیل های میزهای ال سی دی و متعلقات آن و پروفیل های مربوط به کابینت و دکوراسیون داخلی و یراق آلات متعلق به کابینت گذراند و مدتی را در زمینه تولیدات دستگیره های آلومینیومی پشت سر گذاشت و به مرور زمان و گذر از فراز و نشیب های فراوان و کسب تجربه های تلخ و شیرین بسیار موفق شد پس از ۳ سال در شهرک صنعتی چهاردانگه و مدتی دایر کردن دفتر در میدان حسن آباد تهران کار را گسترش دهد.

    در سال ۹۳ اقدام به احداث کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد کرد و توانست این فرایند را با موفقیت پشت سر بگذارد.
    ساخت بلند ترین کوره رنگ و توانایی انجام رنگ آمیزی پروفیل های آلومینیومی در ابعاد ۸/۵۰ افتخاری بود که توانستیم در مساحتی به طول ۲۵۰۰ متر انجام دهد.
    در چند سال اخیر با مشورت کارشناسان و متخصصان و صاحب نظران در زمینه آلومینیوم برای رفع معایب و نقائص توانست به نقطه مطلوبی برسد و هم اینک با ظرفیت متوسط تولید روزانه ۴ تن پاسخگوی شما عزیزان باشد.

    بستن
محصولات
پروفیل آلومینیوم , کرکره برقی
پروفیل پرده زبرا , پروفیل قاب بزرگ
پروفیل پرده زبرا , پروفیل لوله صلیبی
پروفیل پرده زبرا , پروفیل قاب دو مکانیزم
کپس
موتور کرکره