ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : یزد-شهرک صنعتی تفت-فاز ۲-صنایع سدید استیل آفتاب
  • درباره ما : گروه صنایع سدید استیل آفتاب ، با بهره گیری از نیروی متخصص و کارآزموده و با بیش از۱۲ سال تجربه در حوزه تولید و نصب سازه ها و محصولات ساخته شده از استنلس استیل (فولاد زنگ نزن) ؛ از قبیل درب ها و چارچوب های استنلس استیل، حفاظ های اداری و بانکی و همچنین تجهیزات و ابزارآلات بهداشتی مورد استفاده در صنایع غذایی ، آماده خدمت به مشتریان خود می باشد. این مجموعه با اتکا به تجربه چندین ساله و تخصصی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنایع سدید استیل آفتاب ، با بهره گیری از نیروی متخصص و کارآزموده و با بیش از۱۲ سال تجربه در حوزه تولید و نصب سازه ها و محصولات ساخته شده از استنلس استیل (فولاد زنگ نزن) ؛ از قبیل درب ها و چارچوب های استنلس استیل، حفاظ های اداری و بانکی و همچنین تجهیزات و ابزارآلات بهداشتی مورد استفاده در صنایع غذایی ، آماده خدمت به مشتریان خود می باشد.

    این مجموعه با اتکا به تجربه چندین ساله و تخصصی که در حوزه مورد فعالیت خود کسب کرده است ؛ با افتخار اعلام میدارد که قادر به تامین نیازهای مشتریان خود در حداقل بازه زمانی و با حداقل هزینه ممکن بوده و ارائه کیفیت مطلوب به مشتریان از مهمترین نکاتی است که در این حین مورد توجه میباشد.

    بستن
محصولات
طراحی و ساخت انواع درب های استیل