ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-میدان استقلال- خیابان حکیم فرزانه- نبش خیابان آب
  • درباره ما : شرکت کیمیا آرامیس اسپادانا در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینه بهینه سازی و ارائه فرمولاسیون مواد شیمیایی مورد استفاده در صنعت سنگ های ساختمانی از جمله ماستیک، لقمه های ساینده و رنگ های پوششی ترمیم سنگ آغاز نمود. اکنون با بهره گیری از دانش فارغ التحصیلان دانشگاه های ممتاز کشور و تجربه متخصصان کارآزموده خود پس از انجام تحقیقات و آزمایش های دانش بنیان پا به عرصه تولید پوشش های دکوریتیو مور ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کیمیا آرامیس اسپادانا در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در زمینه بهینه سازی و ارائه فرمولاسیون مواد شیمیایی مورد استفاده در صنعت سنگ های ساختمانی از جمله ماستیک، لقمه های ساینده و رنگ های پوششی ترمیم سنگ آغاز نمود.

    اکنون با بهره گیری از دانش فارغ التحصیلان دانشگاه های ممتاز کشور و تجربه متخصصان کارآزموده خود پس از انجام تحقیقات و آزمایش های دانش بنیان پا به عرصه تولید پوشش های دکوریتیو مورد استفاده در صنعت معماری گذاشته است.

    در همین راستا این شرکت اقدام به تولید و ارائه پنل های دکوریتیو با کیفیتی به مراتب بالاتر از محصولات مشابه خارجی و قیمت بسیار پایین تر نموده است.

    کلیه این محصولات با فرمولاسیون، فرآیند تولید و ماشین آلات و تجهیزات ابداعی و انحصاری این شرکت تولید شده به گونه ای که نه تنها کیفیت مورد نظر مشتریان را برآورده ساخته، بلکه در زمره محصولات سبز و دوستدار محیط زیست قرار گرفته اند.
    این شرکت با امید به عنایات پروردگار و تکیه بر دانش و تجربه متخصصان خود و یاری شما مشتریان عزیز رویای صادرات به کشورهای مدعی این صنعت مانند ایتالیا و اسپانیا را در سر می پروراند. باشد که روزی با تحقق این رویا باعث سربلندی میهن عزیزمان ایران گردد.

    بستن
محصولات
پنل دکوراتیو سنگ رودخانه ای
پنل دکوراتیو نی بامبو
پنل سنگ مصنوعی