ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -میدان صادقیه -انتهای بلوار فردوس شرق -روبروی مرکز خرید آبگینه -پلاک ۳۹۶ -واحد ۱۰
  • درباره ما : بازرگانی مدرن تجارت از سال ۹۲ فعالیت های بازرگانی خود را به عنوان بخشی از هلدینگ مدرن شروع کرد.این مجموعه به عنوان یک شرکت تخصصی بازرگانی در زمینه صادرات و واردات کالاهای مورد نیاز در صنعت ساختمان و سوله سازی و صنعت سرخانه سازی در بازارهای داخلی و خارجی مشغول به فعالیت می باشد .این شرکت نمایندگی دو شرکت فناور پلاستیک سپاهان و آریا بارون را در سالهای گذشته اخذ کرده است و همچنین در سالهای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بازرگانی مدرن تجارت از سال ۹۲ فعالیت های بازرگانی خود را به عنوان بخشی از هلدینگ مدرن شروع کرد.این مجموعه به عنوان یک شرکت تخصصی بازرگانی در زمینه صادرات و واردات کالاهای مورد نیاز در صنعت ساختمان و سوله سازی و صنعت سرخانه سازی در بازارهای داخلی و خارجی مشغول به فعالیت می باشد .این شرکت نمایندگی دو شرکت فناور پلاستیک سپاهان و آریا بارون را در سالهای گذشته اخذ کرده است و همچنین در سالهای گذشته واردات کالاهای مختلف را در دست کار قرار داده است.
    این شرکت نمایندگی سی پان در زمینه انواع دیوار پوش ها و سقف کاذب پی وی سی و تایل های ۶۰×۶۰ پی وی سی در طرح ها و رنگهای مختلف است . علاوه بر این ، این شرکت قرنیز پلی استایرن با برند MT را به بازار ارائه می کند. همچنین این شرکت انواع ساندویج پانل های دیواری و سقفی جهت استفاده در سوله ها -سردخانه ها-کلین روم ها و کانکس ها ارائه می دهد.یکی از مهمترین مزیت های رقابتی این شرکت رفتار بسیار مناسب با مشتریان و احترام به شان و منزلت آن ها همراه با تامین کالاهای مورد نیاز در اسرع وقت و تنوع گوناگون کالایی است.

    بستن
محصولات
پانل دیوار پوش و سقف کاذب PVC
ساندویچ پانل های سقفی
ساندویچ پانل دیواری
ساختمان پیش ساخته کلار
ساختمان پیش ساخته مونتاژ در محل
کانکس های سیار