ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-ضلع شمال غربی میدان هفتم تیر-ابتدای خیابان غفاری-پلاک ۴-طبقه ۶
  • درباره ما : مؤسسه رنگین نسبت به نیازهای مشتریان خود بسیار حساس بوده و خود را متعهد می داند تا کیفیتی پایدار، خدماتی بی نظیر و قیمتهایی رقابتی را مهیا نماید. مؤسسه رنگین با سالها تجربه در زمینه صنعت و چشمهایی تیزبین خود را وقف یافتن مدرن ترین و نوآورانه ترین محصولات دنیا به محل زندگی ایرانیان کرده است. همانطور که از تاریخچه ی فعالیتهای این مؤسسه مشهود است، در مؤسسه رنگین باور داریم که سبکها و پوششها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مؤسسه رنگین نسبت به نیازهای مشتریان خود بسیار حساس بوده و خود را متعهد می داند تا کیفیتی پایدار، خدماتی بی نظیر و قیمتهایی رقابتی را مهیا نماید. مؤسسه رنگین با سالها تجربه در زمینه صنعت و چشمهایی تیزبین خود را وقف یافتن مدرن ترین و نوآورانه ترین محصولات دنیا به محل زندگی ایرانیان کرده است.

    همانطور که از تاریخچه ی فعالیتهای این مؤسسه مشهود است، در مؤسسه رنگین باور داریم که سبکها و پوششهای مختلف پنجره بایستی فراتر از شیک و مد روز بودن را مد نظر قرار دهد. علاوه بر پوشش بایستی ایجاد حریم خصوصی و کنترل عبور نور نیز مورد توجه قرار گیرد. و نیز بایستی از لوازم منزل شما در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت نماید.

    آنچه رنگین را در ايران يك برند معروف و خوشنام نموده و از رقبا متمایز می سازد کیفیت محصولات همراه با خدمات استثنایی به مشتریان از اولین تماس تا نصب حرفه اي در محل و حتی پس از گذشت چندین سال از زمان خريد می باشد. نکته ی حائز اهمیت دیگر وجود عاملین فروش مؤسسه رنگین در سراسر شهرهای ایران می باشد كه امكان خريدي آسان از نزديكترين فروشگاه را فراهم مي كند.

    شما همیشه تازه ترین و ابتکاری ترین پرده ها را در رنگین پیدا خواهید کرد و "رنگین تفاوتی بزرگ در منزلتان به وجود خواهد آورد".

    بستن
محصولات
توری پلیسه