ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-جاده دماوند -شهرک صنعتی خرمدشت -خیابان ششم غربی -پلاک ۱۲۴
  • درباره ما : تولیدی نوین دراپه فعالیت خود را با اتکا به نیروهای مجرب و با سابقه کار تزئیناتی داخلی به نیت خدمات نوآورانه و ارائه محصولات با کیفیت از سال ۱۳۸۵ اقدام به تولید پرده های زبرا ، دو مکانیزم ، تصویری و لوور دراپه در تمامی سطوح نموده است. مدیران این مجموعه با حضور مستمر در اغلب نمایشگاه های داخلی و خارجی با هدف اطلاع از آخرین دستاوردهای فنی و خلاقانه سعی در به روز آوری صنعتی دکوراسیون داخلی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولیدی نوین دراپه فعالیت خود را با اتکا به نیروهای مجرب و با سابقه کار تزئیناتی داخلی به نیت خدمات نوآورانه و ارائه محصولات با کیفیت از سال ۱۳۸۵ اقدام به تولید پرده های زبرا ، دو مکانیزم ، تصویری و لوور دراپه در تمامی سطوح نموده است.

    مدیران این مجموعه با حضور مستمر در اغلب نمایشگاه های داخلی و خارجی با هدف اطلاع از آخرین دستاوردهای فنی و خلاقانه سعی در به روز آوری صنعتی دکوراسیون داخلی داشته اند. لذا توانسته اند با به کارگیری از تجربیات نوین و استفاده از دستگاه های مدرن هزینه ها را کاهش و کیفیت را افزایش و رضایت قابل توجه ای از همکاران را جلب نمایند و همواره از همکاری با تعداد زیادی از اعضا این صنف مفتخر و خرسند است.

    نوین دراپه امیدوار است در تلاش هموطنان عزیزمان در ارتقاع کشورمان به اعلی قلل موفقیت و شکوه این خاک پر غرور سهامدار کوچکی باشد.

    بستن
محصولات
پرده شال
طرح اسپرت
طرح بوکله
طرح پلیسه طرحدار
طرح ترمه سیمین
طرح ساتن
پرده زبرا
پرده زبرا
پرده زبرا
پرده زبرا
پرده زبرا
پرده زبرا
پرده زبرا
پرده زبرا
پرده زبرا
پرده زبرا
پرده زبرا
پرده زبرا