ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۱۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان میرداماد-خیابان دکترمصدق (نفت) شمالی-بین کوچه دهم و دوازدهم-پلاک ۲۶ -واحد ۳۳
  • درباره ما : کلینت ونتا با توکل و تکیه به پروردگار و تلاش های بی وقفه خود از سال ۱۳۹۰ خدمات خود را در زمینه ی عایق الاستومریک ، کانال های تهویه مطبوع و متعلقات تهویه ارائه می نماید . کلینت ونتا با بهره گیری از تجربه و فعالیت ارزنده در زمینه ی عایق الاستومریک ، کانال های تهویه مطبوع و متعلقات تهویه دارا بودن نمایندگی از بهترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی مجموعه ای از بهترین وبا کیفیت ترین کالاها واجنا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کلینت ونتا با توکل و تکیه به پروردگار و تلاش های بی وقفه خود از سال ۱۳۹۰ خدمات خود را در زمینه ی عایق الاستومریک ، کانال های تهویه مطبوع و متعلقات تهویه ارائه می نماید .

    کلینت ونتا با بهره گیری از تجربه و فعالیت ارزنده در زمینه ی عایق الاستومریک ، کانال های تهویه مطبوع و متعلقات تهویه دارا بودن نمایندگی از بهترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی مجموعه ای از بهترین وبا کیفیت ترین کالاها واجناس رادر زمینه تهویه و تاسیسات ساختمان فراهم نموده است.

    مديريت فروشگاه هدف اصلي خود از کسب و کار را رضايت خداوند متعال از طريق جلب رضايت مشتريان می داند.

    مناسب ترین قیمت
    بالاترین کیفیت
    پشتیبانی پس از فروش
    سهولت در خرید و دریافت اجناس
    ارسال به تمام نقاط ایران با کمترین هزینه

    مديريت فروشگاه همواره با بهبود مستمر سيستمها وروشهای انجام کار وبا بکارگيری اطلاعات و دانش مورد نياز سعی در ارائه خدمات بهتر ، سريعتر و ارزانتر به مشتريان خود داشته و خواهند داشت.
    شرکت فعالیت خود را با نگرش مشتری مداری آغاز نموده و از ابتدای کار تلاش دارد تا سه عامل قیمت،کیفیت و تحویل به موقع را در طبق خواسته ی مشتریان خود به شکل مطلوب فراهم نماید.

    بخشی از محصولات کلینت ونتا شامل : عایق الاستومریک ، عایق های صوتی ، کانال از پیش عایق شده ، بست و ساپورت ، کانالهای تهویه مطبوع شامل عایقدار و بدون عایق ، کانکتور و متعلقات تهویه و … دارای گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی می باشد.

    عایق الاستومریک جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های سنتی و قدیمی از جمله: پشم شیشه، پشم سنگ به همراه مل و ماستیک و فوم های سفید رنگ پلی اتیلن بوده و کانال از پیش عایق شده PIR و فنولیک جایگزین کانال های قدیمی و سنتی گالوانیزه می باشند.

    هدف این شرکت ارائه بهترین محصولات ، سرویس دهی مناسب در حداقل زمان ممکن و استفاده از مرغوبترین اجناس می باشد. این شرکت همواره متعهد به کیفیت بوده و رضایتمندی مشتریان را سرلوحه عملکرد خود قرار داده است..

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه ISO
گواهینامه CE
محصولات
ساپورت تاسیساتی پروفیل C و G
پروفیل فلنج گالوانیزه
گوشه ( کرنر )
تیپ الاستومری مسلح (نخ دار)
عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم
عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم
عایق‌های حرارتی الاستومری چسب‌دار ساده کلینت ونتا
عایق الاستومری لوله‌ای ساده
عایق الاستومریک رولی کلینت ونتا
عایق چسب‌دار مسلح – عایق روکش دار
عایق حرارتی الاستومری رولی با روکش آلومینیومی
چسب مایع مخصوص عایق