ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۹۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان دکتر شریعتی-پایین تر از بهار شیراز-پلاک۳۶۱-طبقه۲-واحد ۵
  • درباره ما : فرآیند و مقوله هایی که منجر به مسیر یابی موفق افراد دریک ساختمان پیچیده می گردد، مسئله چالش برانگیزی است.کاربران یک محیط، هریک دارای سطح متفاوت آگاهی در درک از محیط و توانایی مسیریابی هستند.از دهه ۷۰ میلادی تاکنون که زمان حرف اول را می زند محققان زیادی در امر تسهیل فرآیند مسیریابی تحقیقات گوناگونی انجام داده و استانداردهای متعددی برای اجرای صحیح مسیریابی پیشنهاد کرده اند. اصولی که در طر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    فرآیند و مقوله هایی که منجر به مسیر یابی موفق افراد دریک ساختمان پیچیده می گردد، مسئله چالش برانگیزی است.
    کاربران یک محیط، هریک دارای سطح متفاوت آگاهی در درک از محیط و توانایی مسیریابی هستند.
    از دهه ۷۰ میلادی تاکنون که زمان حرف اول را می زند محققان زیادی در امر تسهیل فرآیند مسیریابی تحقیقات گوناگونی انجام داده و استانداردهای متعددی برای اجرای صحیح مسیریابی پیشنهاد کرده اند.

    اصولی که در طراحی یک مسیر درست می تواند نقش بسزایی داشته باشند عبارتند از:
    – استفاده از علائم و الگوهای ساختاری مناسب
    – طراحی کاراکترهای بصری متفاوت
    – استفاده از یک نقشه کلی و جامع جهت پیدا کردن دید کلی از مسیر برای مخاطب

    شرکت پرتو آوران سما برند تجاری سماساین فعالیت خود را با دراختیار داشتن پرسنلی مجرب و متعهد و ماشین آلات مجهز و پیشرفته با ارائه کیفیتی ممتاز در زمینه تولید انواع تابلوهای مسیریابی وراهنما، انواع برش و طراحی روی انواع کالا و محصولات، تولید پلاک و اتیکت پرسنلی و دیگر انواع محصولات چاپ با هدف رضایتمندی مشتری آغاز کرده است.
    هم اکنون این مجموعه آمادگی خود را جهت ارائه انواع محصولات و خدمات خود از قبیل مشاوره، طراحی، تولید و نصب، خدمات پیش ازچاپ، چاپ و پس از چاپ به تمامی ارگانها و شرکت های داخلی وخارجی اعلام می دارد.
    شایان ذکر است کارنامه کاری ما را می توانید در شرکت های بزرگ وصاحب نام کشور که در ذیل نام آن ها ذکر شده است، ببینید. فرودگاه های بین المللی ساری، گرگان و یاسوج، بیمارستان های تهران کلینیک، آراد، شهرام، مهراد، امام حسین(ع) تهران، مهرآئین لواسان، امام حسین(ع) شاهرود، قائم مشهد، امام حسین(ع) مشهد، مادر مشهد، کوثر ایلام، درمانگاه آران و بیدگل کاشان و همچنین هتل بشری مشهد، هتل بزرگ تهران، هتل آسمان اصفهان،هتل فرزانگان، هتل امید مشهد، دامپزشکی خاورمیانه، مجتمع جهان نما مشهد، مجتمع بامیک تهران، جهاد دانشگاهی تهران، مرکز خرید عرش آجودانیه و ….

    بستن
محصولات
تابلوهای دیواری
ایمنی
لایت باکس
تابلوهای ترکیبی
راهنمای طبقات
تابلوی ایستاده (توتم)
تابلو دیواری
تابلو عمود
تابلوی آویز
تابلو رومیزی
تابلوهای راهنمای طبقات
تابلو محدب
تابلوی ایمنی
تابلو توتم
سما ساین متخصص در ساخت بج و پلاک سینه
پلاک دستگاه
چاپ فلت بد
چاپ صنعتی
چاپ اکوسالونت و لمینت
چاپ سابلیمشن
چاپ بادکنک