ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان دماوند-خیابان سبلان جنوبی-پلاک ۴۷-طبقه اول
  • درباره ما : شرکت تجهیزات پزشکی ویرا ویسمن (مسئولیت محدود) دارای ایزو ۹۰۰۱ و ۱۳۴۸۵ و دارای تاییدیه پروانه ساخت تجهیزات پزشکی به مدیریت یوسف کیانی نژاد بنیا نگذاری شده است. مدیریت شرکت تجهیزات پزشکی ویرا ویسمن، عضو اتاق بازرگانی ایران عضو فعالان صنعتی ایران و انجمن صنفی قالبسازان بوده و از سال ۱۳۶۷ کار خود را در این عرصه با طراحی، مشاوره، ساخت و تولید انبوه اکثر شرکتها و برندهای معروف داخلی، آغاز کرد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات پزشکی ویرا ویسمن (مسئولیت محدود) دارای ایزو ۹۰۰۱ و ۱۳۴۸۵ و دارای تاییدیه پروانه ساخت تجهیزات پزشکی به مدیریت یوسف کیانی نژاد بنیا نگذاری شده است.

    مدیریت شرکت تجهیزات پزشکی ویرا ویسمن، عضو اتاق بازرگانی ایران عضو فعالان صنعتی ایران و انجمن صنفی قالبسازان بوده و از سال ۱۳۶۷ کار خود را در این عرصه با طراحی، مشاوره، ساخت و تولید انبوه اکثر شرکتها و برندهای معروف داخلی، آغاز کرده است.

    بر این باوریم شرکت تجهیزات پزشکی ویرا ویسمن با مدیریت قوی، تجربه فراوان تکیه بر پرسنل جوان و کارآمد در زمینه مهندسی پزشکی، مکانیک و الکترونیک، بکوشیم با رضای تمندی، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، گام بلندی در پیشرفت تولید کشور عزیزمان ایران، برداریم.

    بستن