ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -خیابان سهروردی شمالی -خیابان هویزه غربی -پلاک ۹۸ -طبقه اول
  • درباره ما : شرکت رُس در سال ۱۳۲۸ در زمینه فعالیتهای پیمانکاری ساختمان با شماره ثبت ۳۰۲۲ در اداره ثبت شرکتهای تهران تاسیس گردید و از بدو تاسیس با استفاده از تلفیق دانش مدیریتی ، تخصص و تجربه در کنار تعهد توانسته است پروژه های متعددی را در سرتاسر پهنه میهن عزیزمان ایران به سرانجام برساند که تعدادی از آنها در زمره بناهای شاخص و ماندگار و دارای ارزش ملی می باشند. این شرکت به عنوان عضو قدیمی از خانواده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت رُس در سال ۱۳۲۸ در زمینه فعالیتهای پیمانکاری ساختمان با شماره ثبت ۳۰۲۲ در اداره ثبت شرکتهای تهران تاسیس گردید و از بدو تاسیس با استفاده از تلفیق دانش مدیریتی ، تخصص و تجربه در کنار تعهد توانسته است پروژه های متعددی را در سرتاسر پهنه میهن عزیزمان ایران به سرانجام برساند که تعدادی از آنها در زمره بناهای شاخص و ماندگار و دارای ارزش ملی می باشند.

    این شرکت به عنوان عضو قدیمی از خانواده بزرگ شرکتهای ساختمانی و با دارا بودن رتبه ۱ ابنیه ، رتبه ۱ تاسیسات و تجهیزات از سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، جلب رضایت کارفرمایان و احترام به اعتماد آنها را به عنوان رسالت خود مدنظر قرار داده است و سعی نموده به عنوان بازوی اجرایی آنها با فراهم کردن زمینه های لازم در زمینه خدمات فنی و مهندسی کارآمد ، مایه آرامش خاطر آنان را از بابت کیفیت و مدت زمان کار انجام شده فراهم نماید.

    شایان ذکر است اخیراً این شرکت بابت بیش از ۶۰ سال حضور با کیفیت در نظام فنی و اجرائی کشور مفتخر به دریافت لوح تقدیر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی گردیده است.

    شرکت رُس جزء اعضا اولیه انجمن شرکتهای ساختمانی ایران ( سندیکا ) می باشد و همچنین عضویت در اتاق بازرگانی تهران و انجمن شرکتهای بیمارستان ساز ایران و نیز انجمن فن آوران و تولیدکنندگان ساختمان را نیز دارا می باشد.

    بستن