ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
موسسه مطالعاتی پرتو بشاش دانش گستر
  • تعداد بازدید : ۱۲۲۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان توحید-ابتدای ستارخان-کوچه اکبریان آذر-شماره ۴۰ -طبقه سوم.
  • درباره ما : این آزمایشگاه با بهره گیری از ۶۴ نیروی متخصص در زمینه های تخصصی خدمات پیشرفته­ ای همچون «کنترل کیفیت مواد غذایی»، «فرآورده­های دارویی»، «سم ­شناسی» و همچنین فعالیت های تحقیق و توسعه در زمینه هایی نظیر داروها، سموم، ویتامین ها، افزودنی ها و ... را به شرکت های خصوصی و دانشگاه ها و ارگان های دولتی ارائه میدهد و کوشیده­ ایم با بهره­ گیر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این آزمایشگاه با بهره گیری از ۶۴ نیروی متخصص در زمینه های تخصصی خدمات پیشرفته­ ای همچون «کنترل کیفیت مواد غذایی»، «فرآورده­های دارویی»، «سم ­شناسی» و همچنین فعالیت های تحقیق و توسعه در زمینه هایی نظیر داروها، سموم، ویتامین ها، افزودنی ها و ... را به شرکت های خصوصی و دانشگاه ها و ارگان های دولتی ارائه میدهد و کوشیده­ ایم با بهره­ گیری از تکنولوژی­ های کارآمد و ابزارهای نوین آزمایشگاهی، رضایت سازمان­ها، مراکز علمی و تحقیقاتی و دانشگاه­ های کشور را جلب نماییم. «استقرار نظام­ کیفیت» را حرکتی ارزشمند در مسیر «مشتری­ مداری» می­دانیم و سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه ایزو ۱۷۰۲۵ را در این آزمایشگاه، مستقر نموده ­ایم.

    برای آشنایی و مشاهده مجوز ها و همچنین گواهی ایزو ۱۷۰۲۵ آزمایشگاه از منوی مرکز دانلود استفاده بفرمایید.

    این آزمایشگاه با کمال افتخار، آمـادگی کامل خود را برای همکـاری و ارائـه­ خدمـات پیشرفته­ آزمـایشگاهی و آزمون کـالاهای گمرکی (صادرات - واردات)، کنترل کیفیت واحدهای تولیدی، PMS و موارد مشابـه اعلام می­نماییم.

    برای آشنایی با خدمات قابل ارائه توسط آزمایشگاه پرتوبشاش از منوی خدمات بازدید کنید.

    اگر تاکنون عضو سایت ما نشده اید هم اکنون میتوانید با عضویت رایگان از خدمات بیشتر آزمایشگاه پرتوبشاش استفاده کنید.

    بستن