ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
سمعک گوش فوناک PHONAK
  • تعداد بازدید : ۲۲۱ بار

0
سمعک گوش فوناک PHONAK

همان گونه که در نوشته انواع سمعک گفتیم، قیمت سمعک رابطه مستقیم با نوع تکنولوژی بکار رفته در آن سمعک و نوع برند هر سمعک دارد. در این نوشته می کوشیم تا قیمت هر نوع را با توجه به برند آن یادآور شویم. در ادامه مطلب، بهترین سمعک گوش با قیمت آن که در ایران دارای برندهای مختلف و نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش میباشند،معرفی می شوند.

نکته حائز اهمیت دیگر این جاست که ما تاکید داریم که مراجعین محترم، در مورد قیمت سمعک برای راحتی در استفاده از آن به ارزان ترین سمعک تاکید نداشته باشند. چرا که هرچه تکنولوژيی سمعک و کیفیت اولیه آن پیشرفته تر باشد، راحتی استفاده از آن و هزینه تعمیرات سمعک در آینده به مراتب کم تر خواهد بود. هم چنین بهتر است که در انتخاب سمعک خیلی روی برند تعصب نداشته باشید.

(مثلا برخی مدام روی استفاده از سمعک زیمنس تاکید می کنند و از سوی دیگر گله می‌کنند که چرا قیمت سمعک زیمنس آلمان بالاست.) سعی کنید که این مطلب را بخوانید و با برندهای مختلف به صورت کاملا بی طرفانه آشنا شوید. نکته دیگر آن‌ که در حال حاضر متاسفانه قیمت سمعک در ایران بدلیل تحریم های ظالمانه نسبتا بالا بوده و به همین دلیل سمعک های چینی یک بار مصرفی وارد بازار شده اند که متاسفانه بیشتر از یک ماه کار نمی کنند.

طنین سمعک با پشتوان ای بالغ بر نیم قرن تجربه از ارائه هرگونه سمعک بی کیفیت به شما عزیزان معذور بوده و کلیه برندهای یاد شده در این نوشتار، (بهترین سمعک گوش و قیمت آن ها نیز قیمت سمعک خوب ) می باشند که خودتان می توانید در اینترنت راجع به این برندها به انگلیسی تحقیق نمایید.

نکته مهم: اگر هر دو گوش شما ضعیف بوده و قصد خرید سمعک را دارید، به شما اکیدا توصیه می شود که سمعک را برای هر دو گوش خود تهیه نمایید. برای اطلاعات بیش تر در این باره نوشته شنوایی دوگوشی را مطالعه فرمایید. بنابراین می بایست قیمت سمعک را برای هر دو گوش در نظر بگیرید. (یعنی در دو ضرب کنید.)

چرا بهتر است برای هر دو گوش سمعک تهیه کنم؟
سوال اولیه: بهترین سمعک گوش یا بهترین مارک سمعک کدام است؟

متاسفانه چندی است که برخی در اینترنت شروع به مقایسه برندهای سمعک با یکدیگر نموده اند. ما با بیش از ۲۵ سال سابقه در امر شنوایی سنجی و آشنایی با تکنولوژی تمامی برندهای سمعک بایستی بگوییم که چنین مقایسه ای از اساس غلط است.

تمامی برندهای سمعکی که در زیر آمده بسیار عالی و قدرتمند بوده و همه آن ها دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می باشند. لذا این سوال که مثلا «سمعک زیمنس بهتر است یا سمعک اتیکن ؟» از اساس اشتباه است! تمامی این برندها در امر تولید سمعک بسیار قدرتمند بوده و دارای بخش های تحقیق و توسعه R&D می باشند. (به عبارت دیگر تمامی این برندها غول های قدرتمند صنعت سمعک هستند که با هم رقابت تنگاتنگی دارند.)

به همین دلیل گفته می شود که انتخاب برند امری سلیقه‌ای است. مثلا عده ای از گذشته برند زیمنس را به دلیل اینکه با لوازم خانگی زیمنس آشنایی بیشتری داشته‌اند را بهترین سمعک گوش می‌دانند. اما اصلا نمی توان گفت که مثلا زیمنس بهتر است.

مثلا برخی کلا به دنبال سمعک کاشتنی هستند در حالی که بسیاری دیگر بر این باورند که استفاده از این مدل سمعک ها اشتباه است. یا مثلا بسته به سلیقه کلا برخی سمعک عینکی را ترجیح می دهند.

نکته: علی رغم این توضیحات متاسفانه برخی روی برند سمعک بسیار تعصب دارند. این نکته را در بالا ذکر نمودیم که بدانید برندهای زیر هیچ کدام بر دیگری برتری خاصی ندارند!

تمامی برندهای عرضه شده در طنین سعمک بهترین سمعک گوش و معتبر و دارای گارانتی بوده و پس از خرید سمعک از ما، شما برای اطمینان بیش تر، کارت طلایی طنین سمعک را دریافت خواهید کرد. مزایای داشتن این کارت در پایان همین نوشته آورده شده است.

تجربه طولانی ما در امر فروش سمعک نشان می دهد که موفق ترین افراد در خرید سمعک کسانی بوده اند که روی ویژگی های سمعک تاکید داشته اند نه بر روی برند آن ها. به همین جهت ابتدا شما بایستی متن زیر را بخوانید و به صورت کلی با نام برندها و قیمت آن ها آشنا شوید.

در پایان همین نوشته معرفی برندها، بخشی به نام تکنولوژی و امکانات سمعک وجود دارد. به شما توصیه می کنیم که اگر در خرید بهترین سمعک گوش حساس هستید، در این بخش ببینید که به کدام امکانات و تکنولوژی ها نیاز دارید و آن ها را روی یک کاغذ یادداشت کرده و در مراجعه به ما همراه خود داشته باشید.

برای رزرو نوبت شنوایی سنجی، مشاوره و خرید سمعک هم اکنون با کلینیک طنین سمعک تماس بگیرید!
مشاهده اطلاعات تماس
شماره تماس: ٢-٦٦٩٦٢٩٥١ (۰۲۱)

بهترین سمعک گوش زیمنس آلمان SIEMENS
قیمت بهترین سمعک گوش زیمنس SIEMENS

قیمت سمعک زیمنس SIEMENS

اگر از شما بپرسند که مخترع خودرو کیست؟ احتمالا می‌گویید: «کارل بنز» امروزه خودروهای بنز در سراسر دنیا شناخته شده هستند و در همه کشورها اعتبار فوق العاده‌ای نیز دارند. در مورد بهترین سمعک گوش، سمعک زیمنس آلمان نیز چنین ماجرایی صادق است. شواهد گواه بر این است که اولین سمعک، در سال ۱۸۷۸ با توسعه رسیور تلفنی اختراع شد. مخترع این سمعک شخصی بود به نام ورنر ورن زیمنس (Werner Von Siemens). در سال ۱۹۱۳ زیمنس آغازگر اولین خط تولید سمعک شد. جالب است بدانید که برند زمینس هم مانند برند بنز متعلق به کشور آلمان است.

همان گونه که گفتیم، تمامی برندهایی که در این جا می آوریم معتبر بوده و رقابت تنگاتنگی دارند. با این حال به جرئت می توان گفت که سمعک زیمنس به دلیل سابقه بیش از ۱۳۰ ساله خود، معروف ترین و شناخته شده‌ترین سمعک در جهان محسوب می‌شود.

شاید بتوان گفت که علت محبوبیت فوق العاده سمعک زیمنس ناشی از دو ویژگی فوق العاده آن است. اولین ویژگی، پایبندی شدید به تعهدات و تلاش صادقانه برای بهبود سطح شنوایی است.

دومین ویژگی برند زیمنس نیز استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در سمعک است. زیمنس به این سو گرایش دارد که سال به سال، کیفیت محصول خود را بالاتر ببرد. به عنوان مثال موارد زیر را می توان دید:

در سال ۲۰۱۰ زیمنس از نسل جدید سمعک ها با یک تکنولوژی به نام BestSound Technology رونمایی کرد.
در سال ۲۰۱۴ زمنیس با نسل جدید BestSound Technology، یک فناری جدید به نام binax را در سمعک ها معرفی کرد و سمعک ها را آپیدیت به روزرسانی نمود.

همان گونه که مشاهده می کنید، بهترین سمعک گوش زیمنس سال به سال در حال استفاده از تکنولوژی روز دنیا بوده و به همین دلیل است که این نوع سمعک محبوبیت فراوانی دارد.

نکته ای درباره سمعک زیمنس: اگر چه شرکت زیمنس در حقیقت قدیمی ترین شرکت تولیدکننده سمعک می باشد، اما این شرکت در نهایت پس از سال ها نوآوری در سال ۲۰۱۵ واحد تولید سمعک خود را به شرکت سیوانتوس (Sivantos) واگذار نموده است که مقر اصلی آن در اروپا و کارخانه تولید محصولات آن در کشور سنگاپور تحت لیسانس کامل می‌باشد. در حال حاضر، برند زیمنس در زمینه تولید سمعک با نام سمعک سیگنیا (Signia) عرضه می‌گردد.

حتما بخوانید» همه چیز در مورد سمعک سیگنیا
قیمت سمعک زیمنس | سیگنیا

قیمت سمعک زیمنس از حدود ۲ میلیون تومان شروع و تا حدود ۱۳.۸ میلیون تومان در حالت بسیار پیشرفته متغیر است.

نکته: اگر شما نیز علاقه مند به سمعک زیمنس هستید، لازم است با یکی از بهترین مدل های زیمنس که استفاده از آن در ایران نیز بسیار محبوب شده است آشنا شوید. برای این منظور روی لینک سمعک زیمنس اوریون ۲ کلیک بفرمایید.
بهترین سمعک گوش ویدکس WIDEX

قیمت سمعک ویدکس WIDEX

تاریخچه شرکت سمعک ویدکس به سال ۱۹۵۶ باز می گردد. این شرکت به همت آقایان توفهلم و وسترمن در کشور دانمارک تاسیس گردید. بهترین سمعک گوش ویدکس نیز در سراسر دنیا بسیار شناخته شده است. این سمعک در حال حاضر در بیش از ۱۵۰ کشور دارای نمایندگی توزیع محصولات و همچنین خدمات پس از فروش می‌باشد.

علاوه بر آن، این کمپانی عظیم با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید و عرضه سمعک، از پیشگامات طراحی و تولید جدیدترین سمعک های هوشمند دیجیتال روز دنیا است.
حتما بخوانید» انواع سمعک برای کودکان

بسیاری سمعک های اخیر این کمپانی به صورت هوشمند و مجهز به تکنولوژی وایرلس بوده و از این رو محبوبیت فراوانی دارد.

این سمعک نیز برای تکنولوژی روز دنیا اهمیت فوق العاده ای قائل است.در سال ۲۰۱۵ ، ویدکس موفق شد یکه نسل متفاوتی از سمعک های فراهوشمند را به بازار عرضه نماید.

ویدکس مدعی است که یک تکنولوژی انحصاری منحصر به خود به نام Universal program Sound class technology را داراست.
قیمت بهترین سمعک گوش ویدکس

قیمت سمعک ویدکس نیز از حدود ۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان شروع و تا ۱۲،۸۰۰،۰۰۰ میلیون تومان متغیر است.

برای رزرو نوبت شنوایی سنجی، مشاوره و خرید سمعک هم اکنون با کلینیک طنین سمعک تماس بگیرید!
مشاهده اطلاعات تماس
شماره تماس: ٢-٦٦٩٦٢٩٥١ (۰۲۱)

بهترین سمعک گوش اتیکن OTICON
قیمت سمعک اتیکن OTICON

قیمت سمعک اتیکن OTICON

تاریخچه سمعک اتیکن به سال ۱۹۰۴ باز می گردد. این شرکت توسط Hans Demant تاسیس گردید. این سمعک در دهه های ۶۰ و ۷۰ میلادی به عنوان شرکت پیشرو در صنعت سمعک و وسایل کمک شنوایی شناخته شد.

این کمپانی یک شعار ساده و بسیار جالب دارد که هر خریدار سمعک، با شنیدن آن به سوی این کمپانی جلب می گردد. این شعار همیشه زیر برند اتیکن نقش بسته است:

«PEOPLE FIRST»

معادل آن به فارسی می شود: «اول مردم» یا «اول کاربر»

به عبارتی این کمپانی بر این عقیده است که طراحی و ساخت بهترین سمعک گوش ، به چیزی فراتر و عالی تر از تکنولوژی و ادیولوژی نیاز دارد. مثلا فرض ممکن است که یک تکنولوژی روی سمعک ایجاد شود و این تکنولوژی هزینه سمعک را بالا ببرد. اما هنگامی که از کاربر سمعک می پرسیم با این تکنولوژی راحت هستی؟ در پاسخ می گوید: «نه این تکنولوژی برای من هیچ فرقی ندارد.» یا مثلا : «این تکنولوژی جدید هم گران تر است و اصلا هم با آن راحت نیستم و احساس بدی دارم»

کمپانی اتیکن بر این عقیده است که مهم ترین نکته، عقیده مردم و کاربران سمعک است.

البته در کنار این مورد باید بگوییم که این کمپانی نه تنها با تکنولوژی ها بیگانه نیست بلکه خود اولین سمعک اتوماتیک را در سال ۱۹۹۱ به دنیا عرضه نمود. در کنار همه این ها، کمپانی اتیکن معرفی تکنولوژی پیشرفته دیجیتالی و هوش مصنوعی را انجام داد. این کمپانی دارای مراکز تحقیقاتی پیشرفته برای ایجاد نوآوری در سیستم شنوایی در کشور دانمارک می باشد.

به دلیل این که این کمپانی به راحتی کاربر و تکنولوژی روز دنیا (یعنی تکنولوژی مفید که کاربر با آن احساس بهتری بکند نه هر نوع تکنولوژی) جزء بهترین برندهای روز دنیا محسوب می شود.
قیمت سمعک اتیکن

قیمت سمعک اتیکن نیز از حدود ۲،۸۰۰،۰۰۰ تومان شروع شده و تا۱۸/۵ میلیون تومان متغیر است.
حتما بخوانید» قیمت قالب سمعک
بهترین سمعک گوش فوناک PHONAK
قیمت سمعک فوناک PHONAK

قیمت سمعک فوناک PHONAK

سمعک فوناک یکی از شناخته شده ترین سمعک های دنیا است که تاریخچه ساخت آن به سال ۱۹۴۷ و کشور سوئیس باز می گردد. در ابتدا نام کمپانی elektroakustikr fur AG بود اما در نهایت به نام phonak AG تغییر یافت.

در حال حاضر در میان متخصصین عمل شنوایی، فوناک نامی شناخته شده است. بهترین سمعک گوش فوناک در سالیان دراز فعالیت خود همواره به نیازهای افراد کم شنوا حساسیت بسیاری نشان داده است.

این شرکت از دانشمندان و نخبگان شنوایی شناسی برتر دنیا در کادر خود استفاده کرده و به همین دلیل برندی رو به رشد تلقی می گردد.

این سمعک مانند سمعک اتیکن، شعاری زیبا را در کنار برند خود دارد:

«LIFE IS ON»

به معنای

«زندگی جاری است»

نکته دیگر درباره سمعک فوناک، بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا است. به عنوان مثال این سمعک در سال ۲۰۱۰ از یک تکنولوژی جدید به نام Spice+ شروع به بهره برداری کرد که هماهنگی و هارمونی فوق العاده ای داشت. کاربران می گفتند که با استفاده از سمعک های مجهز به این تکنولوژی در محیط های پر سر و صدا بسیار راحت هستند.

اما این کمپانی نیز لحظه به لحظه راه تحقیق و توسعه را پیش گرفته و آن را ادامه می دهد. مثلا در اواخر سال ۲۰۱۳ سیستم پردازشی خود را متحول کرد و محصولات جدیدی به نام Phonak Quest رونه بازار ساخت.

این روند استفاده از تکنولوژی به قدری برای فوناک اهمیت داشت که در اوایل سال ۲۰۱۵ از یک تکنولوژی جدید به نام Venture رونمایی کرد.

برند فوناک از جمله برندهایی است که لحظه به لحظه در حال ارائه تکنولوژی روز دنیا به کاربران خود در کشورهای مختلف است.

مشخصات اطلاعات شرکت فروشنده این محصول

شرکت فروشنده : طنین سمعک
تلفن همراه : ۰۹۱۲۳۱۴۸۵۸۰
تلفن ثابت : ۰۲۱۶۶۹۶۲۹۵۱
اطلاعات بیشتر : مشاهده
فرم ثبت سفارش آنلاین
هنوز دیدگاهی ثبت نشده است
loading
دیدگاه شما ارسال شد
سمعک گوش فوناک PHONAK

همان گونه که در نوشته انواع سمعک گفتیم، قیمت سمعک رابطه مستقیم با نوع تکنولوژی بکار رفته در آن سمعک و نوع برند هر سمعک دارد. در این نوشته می کوشیم تا قیمت هر نوع را با توجه به برند آن یادآور شویم. در ادامه مطلب، بهترین سمعک گوش با قیمت آن که در ایران دارای برندهای مختلف و نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش میباشند،معرفی می شوند.

نکته حائز اهمیت دیگر این جاست که ما تاکید داریم که مراجعین محترم، در مورد قیمت سمعک برای راحتی در استفاده از آن به ارزان ترین سمعک تاکید نداشته باشند. چرا که هرچه تکنولوژيی سمعک و کیفیت اولیه آن پیشرفته تر باشد، راحتی استفاده از آن و هزینه تعمیرات سمعک در آینده به مراتب کم تر خواهد بود. هم چنین بهتر است که در انتخاب سمعک خیلی روی برند تعصب نداشته باشید.

(مثلا برخی مدام روی استفاده از سمعک زیمنس تاکید می کنند و از سوی دیگر گله می‌کنند که چرا قیمت سمعک زیمنس آلمان بالاست.) سعی کنید که این مطلب را بخوانید و با برندهای مختلف به صورت کاملا بی طرفانه آشنا شوید. نکته دیگر آن‌ که در حال حاضر متاسفانه قیمت سمعک در ایران بدلیل تحریم های ظالمانه نسبتا بالا بوده و به همین دلیل سمعک های چینی یک بار مصرفی وارد بازار شده اند که متاسفانه بیشتر از یک ماه کار نمی کنند.

طنین سمعک با پشتوان ای بالغ بر نیم قرن تجربه از ارائه هرگونه سمعک بی کیفیت به شما عزیزان معذور بوده و کلیه برندهای یاد شده در این نوشتار، (بهترین سمعک گوش و قیمت آن ها نیز قیمت سمعک خوب ) می باشند که خودتان می توانید در اینترنت راجع به این برندها به انگلیسی تحقیق نمایید.

نکته مهم: اگر هر دو گوش شما ضعیف بوده و قصد خرید سمعک را دارید، به شما اکیدا توصیه می شود که سمعک را برای هر دو گوش خود تهیه نمایید. برای اطلاعات بیش تر در این باره نوشته شنوایی دوگوشی را مطالعه فرمایید. بنابراین می بایست قیمت سمعک را برای هر دو گوش در نظر بگیرید. (یعنی در دو ضرب کنید.)

چرا بهتر است برای هر دو گوش سمعک تهیه کنم؟
سوال اولیه: بهترین سمعک گوش یا بهترین مارک سمعک کدام است؟

متاسفانه چندی است که برخی در اینترنت شروع به مقایسه برندهای سمعک با یکدیگر نموده اند. ما با بیش از ۲۵ سال سابقه در امر شنوایی سنجی و آشنایی با تکنولوژی تمامی برندهای سمعک بایستی بگوییم که چنین مقایسه ای از اساس غلط است.

تمامی برندهای سمعکی که در زیر آمده بسیار عالی و قدرتمند بوده و همه آن ها دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می باشند. لذا این سوال که مثلا «سمعک زیمنس بهتر است یا سمعک اتیکن ؟» از اساس اشتباه است! تمامی این برندها در امر تولید سمعک بسیار قدرتمند بوده و دارای بخش های تحقیق و توسعه R&D می باشند. (به عبارت دیگر تمامی این برندها غول های قدرتمند صنعت سمعک هستند که با هم رقابت تنگاتنگی دارند.)

به همین دلیل گفته می شود که انتخاب برند امری سلیقه‌ای است. مثلا عده ای از گذشته برند زیمنس را به دلیل اینکه با لوازم خانگی زیمنس آشنایی بیشتری داشته‌اند را بهترین سمعک گوش می‌دانند. اما اصلا نمی توان گفت که مثلا زیمنس بهتر است.

مثلا برخی کلا به دنبال سمعک کاشتنی هستند در حالی که بسیاری دیگر بر این باورند که استفاده از این مدل سمعک ها اشتباه است. یا مثلا بسته به سلیقه کلا برخی سمعک عینکی را ترجیح می دهند.

نکته: علی رغم این توضیحات متاسفانه برخی روی برند سمعک بسیار تعصب دارند. این نکته را در بالا ذکر نمودیم که بدانید برندهای زیر هیچ کدام بر دیگری برتری خاصی ندارند!

تمامی برندهای عرضه شده در طنین سعمک بهترین سمعک گوش و معتبر و دارای گارانتی بوده و پس از خرید سمعک از ما، شما برای اطمینان بیش تر، کارت طلایی طنین سمعک را دریافت خواهید کرد. مزایای داشتن این کارت در پایان همین نوشته آورده شده است.

تجربه طولانی ما در امر فروش سمعک نشان می دهد که موفق ترین افراد در خرید سمعک کسانی بوده اند که روی ویژگی های سمعک تاکید داشته اند نه بر روی برند آن ها. به همین جهت ابتدا شما بایستی متن زیر را بخوانید و به صورت کلی با نام برندها و قیمت آن ها آشنا شوید.

در پایان همین نوشته معرفی برندها، بخشی به نام تکنولوژی و امکانات سمعک وجود دارد. به شما توصیه می کنیم که اگر در خرید بهترین سمعک گوش حساس هستید، در این بخش ببینید که به کدام امکانات و تکنولوژی ها نیاز دارید و آن ها را روی یک کاغذ یادداشت کرده و در مراجعه به ما همراه خود داشته باشید.

برای رزرو نوبت شنوایی سنجی، مشاوره و خرید سمعک هم اکنون با کلینیک طنین سمعک تماس بگیرید!
مشاهده اطلاعات تماس
شماره تماس: ٢-٦٦٩٦٢٩٥١ (۰۲۱)

بهترین سمعک گوش زیمنس آلمان SIEMENS
قیمت بهترین سمعک گوش زیمنس SIEMENS

قیمت سمعک زیمنس SIEMENS

اگر از شما بپرسند که مخترع خودرو کیست؟ احتمالا می‌گویید: «کارل بنز» امروزه خودروهای بنز در سراسر دنیا شناخته شده هستند و در همه کشورها اعتبار فوق العاده‌ای نیز دارند. در مورد بهترین سمعک گوش، سمعک زیمنس آلمان نیز چنین ماجرایی صادق است. شواهد گواه بر این است که اولین سمعک، در سال ۱۸۷۸ با توسعه رسیور تلفنی اختراع شد. مخترع این سمعک شخصی بود به نام ورنر ورن زیمنس (Werner Von Siemens). در سال ۱۹۱۳ زیمنس آغازگر اولین خط تولید سمعک شد. جالب است بدانید که برند زمینس هم مانند برند بنز متعلق به کشور آلمان است.

همان گونه که گفتیم، تمامی برندهایی که در این جا می آوریم معتبر بوده و رقابت تنگاتنگی دارند. با این حال به جرئت می توان گفت که سمعک زیمنس به دلیل سابقه بیش از ۱۳۰ ساله خود، معروف ترین و شناخته شده‌ترین سمعک در جهان محسوب می‌شود.

شاید بتوان گفت که علت محبوبیت فوق العاده سمعک زیمنس ناشی از دو ویژگی فوق العاده آن است. اولین ویژگی، پایبندی شدید به تعهدات و تلاش صادقانه برای بهبود سطح شنوایی است.

دومین ویژگی برند زیمنس نیز استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در سمعک است. زیمنس به این سو گرایش دارد که سال به سال، کیفیت محصول خود را بالاتر ببرد. به عنوان مثال موارد زیر را می توان دید:

در سال ۲۰۱۰ زیمنس از نسل جدید سمعک ها با یک تکنولوژی به نام BestSound Technology رونمایی کرد.
در سال ۲۰۱۴ زمنیس با نسل جدید BestSound Technology، یک فناری جدید به نام binax را در سمعک ها معرفی کرد و سمعک ها را آپیدیت به روزرسانی نمود.

همان گونه که مشاهده می کنید، بهترین سمعک گوش زیمنس سال به سال در حال استفاده از تکنولوژی روز دنیا بوده و به همین دلیل است که این نوع سمعک محبوبیت فراوانی دارد.

نکته ای درباره سمعک زیمنس: اگر چه شرکت زیمنس در حقیقت قدیمی ترین شرکت تولیدکننده سمعک می باشد، اما این شرکت در نهایت پس از سال ها نوآوری در سال ۲۰۱۵ واحد تولید سمعک خود را به شرکت سیوانتوس (Sivantos) واگذار نموده است که مقر اصلی آن در اروپا و کارخانه تولید محصولات آن در کشور سنگاپور تحت لیسانس کامل می‌باشد. در حال حاضر، برند زیمنس در زمینه تولید سمعک با نام سمعک سیگنیا (Signia) عرضه می‌گردد.

حتما بخوانید» همه چیز در مورد سمعک سیگنیا
قیمت سمعک زیمنس | سیگنیا

قیمت سمعک زیمنس از حدود ۲ میلیون تومان شروع و تا حدود ۱۳.۸ میلیون تومان در حالت بسیار پیشرفته متغیر است.

نکته: اگر شما نیز علاقه مند به سمعک زیمنس هستید، لازم است با یکی از بهترین مدل های زیمنس که استفاده از آن در ایران نیز بسیار محبوب شده است آشنا شوید. برای این منظور روی لینک سمعک زیمنس اوریون ۲ کلیک بفرمایید.
بهترین سمعک گوش ویدکس WIDEX

قیمت سمعک ویدکس WIDEX

تاریخچه شرکت سمعک ویدکس به سال ۱۹۵۶ باز می گردد. این شرکت به همت آقایان توفهلم و وسترمن در کشور دانمارک تاسیس گردید. بهترین سمعک گوش ویدکس نیز در سراسر دنیا بسیار شناخته شده است. این سمعک در حال حاضر در بیش از ۱۵۰ کشور دارای نمایندگی توزیع محصولات و همچنین خدمات پس از فروش می‌باشد.

علاوه بر آن، این کمپانی عظیم با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید و عرضه سمعک، از پیشگامات طراحی و تولید جدیدترین سمعک های هوشمند دیجیتال روز دنیا است.
حتما بخوانید» انواع سمعک برای کودکان

بسیاری سمعک های اخیر این کمپانی به صورت هوشمند و مجهز به تکنولوژی وایرلس بوده و از این رو محبوبیت فراوانی دارد.

این سمعک نیز برای تکنولوژی روز دنیا اهمیت فوق العاده ای قائل است.در سال ۲۰۱۵ ، ویدکس موفق شد یکه نسل متفاوتی از سمعک های فراهوشمند را به بازار عرضه نماید.

ویدکس مدعی است که یک تکنولوژی انحصاری منحصر به خود به نام Universal program Sound class technology را داراست.
قیمت بهترین سمعک گوش ویدکس

قیمت سمعک ویدکس نیز از حدود ۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان شروع و تا ۱۲،۸۰۰،۰۰۰ میلیون تومان متغیر است.

برای رزرو نوبت شنوایی سنجی، مشاوره و خرید سمعک هم اکنون با کلینیک طنین سمعک تماس بگیرید!
مشاهده اطلاعات تماس
شماره تماس: ٢-٦٦٩٦٢٩٥١ (۰۲۱)

بهترین سمعک گوش اتیکن OTICON
قیمت سمعک اتیکن OTICON

قیمت سمعک اتیکن OTICON

تاریخچه سمعک اتیکن به سال ۱۹۰۴ باز می گردد. این شرکت توسط Hans Demant تاسیس گردید. این سمعک در دهه های ۶۰ و ۷۰ میلادی به عنوان شرکت پیشرو در صنعت سمعک و وسایل کمک شنوایی شناخته شد.

این کمپانی یک شعار ساده و بسیار جالب دارد که هر خریدار سمعک، با شنیدن آن به سوی این کمپانی جلب می گردد. این شعار همیشه زیر برند اتیکن نقش بسته است:

«PEOPLE FIRST»

معادل آن به فارسی می شود: «اول مردم» یا «اول کاربر»

به عبارتی این کمپانی بر این عقیده است که طراحی و ساخت بهترین سمعک گوش ، به چیزی فراتر و عالی تر از تکنولوژی و ادیولوژی نیاز دارد. مثلا فرض ممکن است که یک تکنولوژی روی سمعک ایجاد شود و این تکنولوژی هزینه سمعک را بالا ببرد. اما هنگامی که از کاربر سمعک می پرسیم با این تکنولوژی راحت هستی؟ در پاسخ می گوید: «نه این تکنولوژی برای من هیچ فرقی ندارد.» یا مثلا : «این تکنولوژی جدید هم گران تر است و اصلا هم با آن راحت نیستم و احساس بدی دارم»

کمپانی اتیکن بر این عقیده است که مهم ترین نکته، عقیده مردم و کاربران سمعک است.

البته در کنار این مورد باید بگوییم که این کمپانی نه تنها با تکنولوژی ها بیگانه نیست بلکه خود اولین سمعک اتوماتیک را در سال ۱۹۹۱ به دنیا عرضه نمود. در کنار همه این ها، کمپانی اتیکن معرفی تکنولوژی پیشرفته دیجیتالی و هوش مصنوعی را انجام داد. این کمپانی دارای مراکز تحقیقاتی پیشرفته برای ایجاد نوآوری در سیستم شنوایی در کشور دانمارک می باشد.

به دلیل این که این کمپانی به راحتی کاربر و تکنولوژی روز دنیا (یعنی تکنولوژی مفید که کاربر با آن احساس بهتری بکند نه هر نوع تکنولوژی) جزء بهترین برندهای روز دنیا محسوب می شود.
قیمت سمعک اتیکن

قیمت سمعک اتیکن نیز از حدود ۲،۸۰۰،۰۰۰ تومان شروع شده و تا۱۸/۵ میلیون تومان متغیر است.
حتما بخوانید» قیمت قالب سمعک
بهترین سمعک گوش فوناک PHONAK
قیمت سمعک فوناک PHONAK

قیمت سمعک فوناک PHONAK

سمعک فوناک یکی از شناخته شده ترین سمعک های دنیا است که تاریخچه ساخت آن به سال ۱۹۴۷ و کشور سوئیس باز می گردد. در ابتدا نام کمپانی elektroakustikr fur AG بود اما در نهایت به نام phonak AG تغییر یافت.

در حال حاضر در میان متخصصین عمل شنوایی، فوناک نامی شناخته شده است. بهترین سمعک گوش فوناک در سالیان دراز فعالیت خود همواره به نیازهای افراد کم شنوا حساسیت بسیاری نشان داده است.

این شرکت از دانشمندان و نخبگان شنوایی شناسی برتر دنیا در کادر خود استفاده کرده و به همین دلیل برندی رو به رشد تلقی می گردد.

این سمعک مانند سمعک اتیکن، شعاری زیبا را در کنار برند خود دارد:

«LIFE IS ON»

به معنای

«زندگی جاری است»

نکته دیگر درباره سمعک فوناک، بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا است. به عنوان مثال این سمعک در سال ۲۰۱۰ از یک تکنولوژی جدید به نام Spice+ شروع به بهره برداری کرد که هماهنگی و هارمونی فوق العاده ای داشت. کاربران می گفتند که با استفاده از سمعک های مجهز به این تکنولوژی در محیط های پر سر و صدا بسیار راحت هستند.

اما این کمپانی نیز لحظه به لحظه راه تحقیق و توسعه را پیش گرفته و آن را ادامه می دهد. مثلا در اواخر سال ۲۰۱۳ سیستم پردازشی خود را متحول کرد و محصولات جدیدی به نام Phonak Quest رونه بازار ساخت.

این روند استفاده از تکنولوژی به قدری برای فوناک اهمیت داشت که در اوایل سال ۲۰۱۵ از یک تکنولوژی جدید به نام Venture رونمایی کرد.

برند فوناک از جمله برندهایی است که لحظه به لحظه در حال ارائه تکنولوژی روز دنیا به کاربران خود در کشورهای مختلف است.

مشخصات اطلاعات شرکت فروشنده این محصول

شرکت فروشنده : طنین سمعک
تلفن همراه : ۰۹۱۲۳۱۴۸۵۸۰
تلفن ثابت : ۰۲۱۶۶۹۶۲۹۵۱
اطلاعات بیشتر : مشاهده
فرم ثبت سفارش آنلاین