ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- ضلع شمال غربی میدان فردوسی - ساختمان شهد - طبقه نهم
  • درباره ما : مارگارين اولين شركت توليد كننده روغن گياهي در ايران است كه با برندهای خروس، آفتاب و آفتاب طلايي در بين مردم شناخته شده است. اين شركت كه در دی ماه سال ۱۳۳۲ با ظرفیت تصفيه ۸ تن روغن گياهي در روز پا به عرصه صنعت گذاشت و اکنون با همكاري كارشناسان مجرب توانسته است با ظرفیت توليدي ۱۰۰۰ تن در روز، میهمان بسیاری ازخانواده ها و صنایع مختلف کشور باشد.اين مجموعه همواره سعي می نماید محصولاتی با کیفی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مارگارين اولين شركت توليد كننده روغن گياهي در ايران است كه با برندهای خروس، آفتاب و آفتاب طلايي در بين مردم شناخته شده است. اين شركت كه در دی ماه سال ۱۳۳۲ با ظرفیت تصفيه ۸ تن روغن گياهي در روز پا به عرصه صنعت گذاشت و اکنون با همكاري كارشناسان مجرب توانسته است با ظرفیت توليدي ۱۰۰۰ تن در روز، میهمان بسیاری ازخانواده ها و صنایع مختلف کشور باشد.
    اين مجموعه همواره سعي می نماید محصولاتی با کیفیت برتر و منطبق با نیاز مشتریان طراحی و تولید نماید. هم اکنون ۳۸ نوع محصول متنوع روغني در دو بخش صنف و صنعت (B۲B) و مصارف خانوار (B۲C) در این شرکت تولید می‌شود که علاوه بر مطابقت با ضوابط موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت، با استاندارد های بین¬المللی نظیر CODEX از شرکت SGS سوئیس نیز انطباق داده شده است، به همین سبب اینک محصولات مارگارین در بازار اغلب کشورهای خاورمیانه و حتی کشورهای اروپایی به چشم می خورد.
    ماموریت مجموعه مارگارین فراتر از خواسته های مشتریان و آنچه به اختصار بیان شده می باشد. مدیران و مهندسان شرکت مارگارین همواره با مشتریان و مصرف کنندگان محصولات خود، همراه هستند ودر جهت رضایت و کسب اعتماد آنان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

     

    بستن
محصولات
روغن آفتابگردان خالص
روغن مايع مخلوط
روغن کانولا
آفتاب مخصوص سرخ كردنی
آفتاب شوکواویل (روغن ویژه مغزی ها)
مارگارين آفتاب طلايی