ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۵۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-ملارد-روستای حصار شالپوش-جنب کوره آجرپزی سجاد-واحد کمپوست قارچ ملارد
  • درباره ما : شرکت کشت و صنعت ملارد از پیشرفته ترین و مجهز ترین مراکز تولید قارچ تازه و کنسرو قارچ در ایران می باشد که بخش عمده بازار فروش قارچ کشور را در اختیار دارد. ساخت این مزرعه در سال ۱۳۶۴ در سرآسیاب شهرستان ملارد واقع در ۱۰ کیلومتری جنوب شهر کرج و ۴۵ کیلومتری غرب تهران آغاز شد. در ابتدا با ۱۳ سالن پرورش و تولید ۲۰۰ تن قارچ در سال همچنین تولید بستر رویش قارچ بذر زده فاز I در محدوده مزرعه آغاز گ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کشت و صنعت ملارد از پیشرفته ترین و مجهز ترین مراکز تولید قارچ تازه و کنسرو قارچ در ایران می باشد که بخش عمده بازار فروش قارچ کشور را در اختیار دارد.

    ساخت این مزرعه در سال ۱۳۶۴ در سرآسیاب شهرستان ملارد واقع در ۱۰ کیلومتری جنوب شهر کرج و ۴۵ کیلومتری غرب تهران آغاز شد. در ابتدا با ۱۳ سالن پرورش و تولید ۲۰۰ تن قارچ در سال همچنین تولید بستر رویش قارچ بذر زده فاز I در محدوده مزرعه آغاز گردید. در سال های اولیه عملیات فاز II بستر رویش قارچ بذر زده یا پاستوریزاسیون و کاندیشنینگ در سالن های پرورش صورت می گرفت که خساراتی به ساختمانها و طبقات کشت وارد می ساخت و از سوی دیگر موجب کندی افزایش راندمان محصول می شد.

    بستن