ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۵۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -جاده خاوران -بعد از پلیس راه شریف آباد-شهرک صنعتی پایتخت-بلوارصنوبر-نسترن هفت
  • درباره ما : «شرکت کشت و صنعت ماهشام» در سال ۱۳۶۳ به ثبت رسید. پس از احداث کارخانه، تولد برند ماهشام و ورود محصولات ماهشام به بازار لبنیات کشور در سال ۱۳۹۶، به سرعت نظر مشتریان به آن جلب شد و موفقیتی بسیار بالاتر از حد تصور به دست آورد. این مجموعه در حال حاضر با رویکرد برتری کیفیت بر کمیت در مسیر تولید قرار دارد. در طول این سال‌ها متخصصین ماهر، مواد اولیه‌ی مرغوب و روش‌های ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    «شرکت کشت و صنعت ماهشام» در سال ۱۳۶۳ به ثبت رسید. پس از احداث کارخانه، تولد برند ماهشام و ورود محصولات ماهشام به بازار لبنیات کشور در سال ۱۳۹۶، به سرعت نظر مشتریان به آن جلب شد و موفقیتی بسیار بالاتر از حد تصور به دست آورد.

    این مجموعه در حال حاضر با رویکرد برتری کیفیت بر کمیت در مسیر تولید قرار دارد. در طول این سال‌ها متخصصین ماهر، مواد اولیه‌ی مرغوب و روش‌های مدرن تولید، ما را در ارائه‌ی محصولات لبنی یاری رسانده‌اند. ما در ماهشام برآنیم تا همچون خانواده‌ای متعهد به تولید محصولی تازه و سالم بپردازیم، و به واسطه‌ی طعم و مزه‌ی شیر و لبنیاتمان، اعتماد را به مشتریان خود بازگردانیم. همچنین معتقدیم کیفیت اصلی را در درون یک محصول باید جست. از همین رو با بسته‌بندی‌های ساده‌ی محصولات خود توجه را تنها به کیفیت معطوف ساخته‌ایم.

    بنابراین امیدواریم به واسطه‌ی نیم قرن فعالیت در زمینه‌ی تولید شیر و لبنیات خوش‌طعم و باکیفیت، توانسته‌ باشیم اعتماد مشتریان را به دست آوریم، که این خود برای ما گنجینه‌ای ارزشمند است. ما جهت تجارتی موقت ماهشام را تاسیس نکرده‌ایم، بلکه به منظور ایجاد تحولی در تولید ملی به صنعت شیر و لبنیات قدم گذاشته‌ایم.

    بستن
محصولات
انواع شیر
انواع ماست‌ها
انواع دوغ‌ها
گوشت
نهال گردوی مزرعه ماهشام