ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان- میدان جمهوری- خیابان امام خمینی- حدفاصل خیابان امام رضا و تابلو خانه اصفهان- جنب ایران خودرو- مجتمع ۱۱۰- طبقه زیرین- واحد ۸
  • درباره ما : فعالیت صنعت ساخت قطعات لاستیکی در کشور به صورت محدود همزمان با تاسیس شرکتهای تایر سازی به طور سازمان یافته و انبوه از سال ۱۳۶۷ شروع شد که با بهره گیری از تجربه و تخصص چندین ساله پشتوانه عظیمی در صنعت محسوب میشود.شرکت باران صنعت سپاهان با تجربه مفید بیش از ۲۵ سال در زمینه ساخت انواع قطعات لاستیک حساس صنعتی با بکارگیری ترکیبات الاستومری خاص ضد تنش . روغن. بنزین.اسید .سرما.حرارت و همچنین با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    فعالیت صنعت ساخت قطعات لاستیکی در کشور به صورت محدود همزمان با تاسیس شرکتهای تایر سازی به طور سازمان یافته و انبوه از سال ۱۳۶۷ شروع شد که با بهره گیری از تجربه و تخصص چندین ساله پشتوانه عظیمی در صنعت محسوب میشود.
    شرکت باران صنعت سپاهان با تجربه مفید بیش از ۲۵ سال در زمینه ساخت انواع قطعات لاستیک حساس صنعتی با بکارگیری ترکیبات الاستومری خاص ضد تنش . روغن. بنزین.اسید .سرما.حرارت و همچنین با در اختیار داشتن سیستم و تجهیزات پیشرفته و کامل انبار داری .خطوط تولید .فروش.کنترل کیفیت . آزمایشگاه . اولین دارنده مجموعه متنوع قالبهای CNC بالغ بر ۷۰۰۰ سری مشتمل بر انواع قالبهای قطعات صنعتی و همچنین سازنده لوازم لاستیکی سیستمهای هیدرولیک مطابق با استانداردهای بین المللی و با ظرفیت سالانه حدود ۵۰۰ تن درحال حاظر یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین واحدهای تولید کننده انواع قطعات لاستیکی در سطح کشور می باشد.
    به کارگیری از امکانات گسترده قالبسازی و تراشکاری شرکت باران صنعت سپاهان امکان ساخت ظریف ترین . و دقیقترین قالبها را در کوتاهترین زمان ممکن فراهم میسازد . همچنین کادر مجرب همگام با نیروهای عملی متخصص و استفاده از سیستمهای پیشرفته کامپیوتری درتمام مراحل کاری از جمله انتخاب مواد اولیه متناسب.طراحی اولیه. طراحی نهایی. آزمایش.تولید . بسته بندی و انبارداری مجموعه ایده آل و مناسبی را به وجود آورده است که ضامن تولید و کیفیت بالای این شرکت می باشد.
    شرکت باران صنعت سپاهان تولید کننده انواع قطعات لاستیکی با اشکال و رنگهای مختلف از جنسهای گوناگون از جمله:کلروپرن . نیتریل رابر.اکریلونیتریل بوتادین .فلورو الاستومر . وایتون. پلی ایزوپرن.سیلیکون.لاستیک استایرن .بوتادین. پلی بوتادین.پلی پروپیلن.با شرایط کاربردی خواص لازم در اختیار صنعتگران.تولید کنندگان و صاحبان مشاغل گوناگون قرار میدهد.این شرکت از ابتدای اسفن ماه سال ۱۳۸۹ رسما جزء یکی از اصلی ترین تولید کنندگان قطعات پلیمری صنایع نفت.گاز و پتروشیمی ایران شناخته شد و توانست در راستای قطع وابستگیهای نفتی و خودکفایی گام بلندی بردارد که در همین زمینه مفتخر به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیتiso۹۰۰۱-۲۰۰۰ و iso ۲۰۰۲-۲۰۰۸ از شرکت BRS آمریکا گردید . در زمینه صادرات نیز این شرکت توانسته است تاکنون تولیدات خود را در بازارهایی همچون بلاروس.عراق.افغانستان.امارات و ونزوئلا عرضه نماید و سهم بسزایی در صادرات و واردات داشته باشد . کلیه ی قطعات تولیدی توسط شرکت باران صنعت سپاهان از ابتدای اسفندماه با برچسب و هولوگرام و کارت گارانتی به بازار عرضه میگردد.این شرکت دارای واحد طراحی و نقشه کشی برای تمامی قطعات مورد تولید می باشد که با نرم افزار ACATI و AOUTOCAD صورت میگیرد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
درب بطری
لاستیک فلوروسیلیکون FVMQ
واشر سر سیلندر آلستوم
واسطه بین لوله گاز
کوماتسو
کاترپیلار
بکهو
MSP
SHIFFER
وایتون
تفلون بافته ای ساده
گرافویل
پلی اورتان
گرافیت مسلح به استیل
گسکت پشت تخت
آزبست
نان آزبست
پنوماتیک دوطرفه
قالب فلزی
کاسه نمد سیلیکونی
گسکت دور شیشه هواپیما