ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - میدان ونک - خیابان ملاصدرا - خیابان پردیس - خیابان زاینده رود- پلاک ۵ -طبقه سوم
  • درباره ما : شرکت گداختار در سال ۱۳۶۱ در شهر صنعتی اراک توسط آقای مرتضی خلیلی تاسيس شد. این شرکت از همان ابتدای فعالیت به فعالیت‌های ماشین‌کاری می‌پرداخت. در سال ۱۳۶۴ در شهرک قطب صنعتی اراک به عنوان اولین واحد صنعتی بخش خصوصی،کارگاه تولیدی خود را بنا نهاد و از آن پس با اضافه کردن ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی خود برای صنایع دفاع و همچنین سپاه در ساخت تسلیحات جنگی از جمله خمپاره&zwnj ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت گداختار در سال ۱۳۶۱ در شهر صنعتی اراک توسط آقای مرتضی خلیلی تاسيس شد. این شرکت از همان ابتدای فعالیت به فعالیت‌های ماشین‌کاری می‌پرداخت. در سال ۱۳۶۴ در شهرک قطب صنعتی اراک به عنوان اولین واحد صنعتی بخش خصوصی،کارگاه تولیدی خود را بنا نهاد و از آن پس با اضافه کردن ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی خود برای صنایع دفاع و همچنین سپاه در ساخت تسلیحات جنگی از جمله خمپاره‌ها تا سال ۱۳۶۸ به فعالیت پرداخت. پس از پایان جنگ تحمیلی و کاهش سفارش‌های تولیدی شرکت و همچنین با وجود واحد ریخته‌گری مجاور که به ذوب فلزات رنگی آن زمان می‌پرداخت، طرح اصلاح ساختار شرکت را جهت تجهیز امکانات به منظور راه‌اندازی کارخانه ریخته‌گری قطعات فولادی در دستور کار قرار داد و با اخذ مجوزهای لازم از وزارت صنایع و همچنین اعتبارات بانکی، نسبت به وارد کردن کوره‌های القایی و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی از جمله دستگاه کوانتوتر از انگلستان اقدام نمود وتجهیزات وارداتی در سال ۱۳۷۰ نصب گردید و در سال ۱۳۷۱ به بهره‌برداری کامل رسید.

    کارخانه ریخته‌گری که بعداً به شرکت صدر فولاد گداختار تبدیل گردید به عنوان اولین فولادریز استان مرکزی در زمینه فولادهای آلیاژی به ویژه فولادهای نسوز، سفارشات فولاد مبارکه، ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان را پذیرفت. در سال ۱۳۷۴ شرکت تصمیم به پیاده‌سازی نظام‌های مدیریت کیفیت و استقرار استاندارد ISO۹۰۰۲ گرفت و با تلاش و کوشش بسیار در سال ۱۳۷۵ بعنوان اولین شرکت ریخته‌گری ایران موفق به اخذ گواهینامه ISO۹۰۰۲ از موسسه DNV هلند گردید.
    از آنجایی که در مطالعات استراتژيك، موضع ساخت یک محصول تمام شده با توجه به در اختیار داشتن كارگاه‌های ریخته‌گری و ماشین‌کاری به طور موازی و ایجاد ارزش افزوده‌ای بالاتر از سینرژی این فعالیت در دستور کار هیئت مدیره قرار گرفت و پس از تحقیقات و مطالعات، ساخت شیرآلات مخروطی یا پلاگ ولو برای حوزه‌های گاز و نفت در دستور کار قرار گرفت و پس از دو سال و نیم فعالیت تحقیق و توسعه و مطالعات فنی برای این محصولات، شرکت گداختار توانست در سال ۱۳۷۸ با بهره‌گیری از مهندسین متخصص و مجرب در واحد R&D خود اولین نمونه‌های تولیدی خود را به تأئید شرکت ملی گاز برساند و موافقت آنها را جهت ساخت این محصولات و قرار گرفتن در لیست مجاز تأمین‌کنندگان شرکت ملی گاز جلب نماید و در اولین مناقصه برگزار شده با حضور سازندگان داخلی در آذرماه ۱۳۷۸ اولین قرارداد ساخت حدود ۷۰۰۰ عدد شیرهای مخروطی را برای سایزهای ۲، ۴ و ۶ اینچ در کلاس ۱۵۰ منعقد نماید و از همان زمان برنامه‌ریزی لازم برای راه‌اندازی خط تولید انبوه شیرآلات صورت گرفت و در سال ۱۳۷۹ با پیاده‌سازی طرح توسعه خود در ۵ کیلومتری کارخانه ریخته‌گری و انتقال بخش‌های ماشین‌کاری، پوشش‌کاری، مونتاژ و تست شیرآلات به فضای جدید، عملاً تولید انبوه شیرآلات برای اولین بار در ایران صورت پذیرفت.
    در راستای تحولات جامع ساختاری در شرکت صنایع تجهیزات نفت گداختار این شرکت به مجموعه‌هایی از شرکت‌های فعال در زمینه نفت و گاز تقسیم گردید و در تير ماه ۱۳۸۳ واحد ریخته‌گری با نام شرکت صدر فولاد گداختار مسئولیت ریخته‌گری فولاد کلیه قطعات مورد نیاز شرکت‌های گروه گداختار و همچنین تجهیزات صنایع نفت ،گاز و پتروشیمی را عهده‌دار گردید و به صورت واحدی مجزا و مستقل کار خود را دنبال نمود.

    بستن