ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)- بالاتر از بلوار میرداماد- کوچه آناهیتا- پلاک ۲- برج امین- طبقه ۱۱
  • درباره ما : شرکت کارخانجات هیدرواطلس در سال ۱۳۵۴ (۱۹۷۵ میلادی) با محوریت انتقال تکنولوژی روز اروپای غربی، جهت تولید انواع جرثقیل و ماشین­ آلات راه­سازی تحت لیسانس کمپانی Atlas GmbH آلمان فعالیت خود را آغاز نموده است. هیدرواطلس اولین تولیدکننده­ ی جرثقیل و بکهولودر در خاورمیانه و همچنین اولین واردکننده ­ی ماشین ­آلات راه­سازی در ایران می­باشد. کارخانجات هیدرواطلس واقع در ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کارخانجات هیدرواطلس در سال ۱۳۵۴ (۱۹۷۵ میلادی) با محوریت انتقال تکنولوژی روز اروپای غربی، جهت تولید انواع جرثقیل و ماشین­ آلات راه­سازی تحت لیسانس کمپانی Atlas GmbH آلمان فعالیت خود را آغاز نموده است. هیدرواطلس اولین تولیدکننده­ ی جرثقیل و بکهولودر در خاورمیانه و همچنین اولین واردکننده ­ی ماشین ­آلات راه­سازی در ایران می­باشد.

    کارخانجات هیدرواطلس واقع در شهر صنعتی کاوه توسط متخصصین آلمانی (سال ۱۳۵۴) راه­ اندازی گردیده و در امر تولید انواع جرثقیل­های سیار Mobile پشت­ کامیونی، بالابر، بکهولودر، درختکن و همچنین خودروبر - تحت لیسانسAtlas GmbH آلمان مشغول به فعالیت است. کارخانه شامل واحدهای تولید، برنامه­ ریزی، طراحی مهندسی، کنترل کیفیت، تحقیق و توسعه، تضمین کیفیت، تعمیرات و انبار بوده و نیروی های متخصص در آن مشغول به کار می­باشند. در حال حاضر نیز خط تولید و مونتاژ بیل­های مکانیکی، لودرها و غلطک های Atlas آلمان و گریدرهای TEREX Co. نیز با حضور کارشناسان آلمانی در حال راه­اندازی می­باشد.

    دفتر مرکزی شرکت هیدرواطلس واقع در تهران، کلیه­ ی امور اداری، بازرگانی و پشتیبانی مربوط به محصولات تولیدی کارخانه را مدیریت و هماهنگ می­نماید. هیدرواطلس با تکیه بر اعتبار بین­ المللی، امکانات مالی، بازرگانی و دفاتر خارج از ایران - قادر به تأمین انواع جرثقیل - ماشین­ آلات راه­سازی – ماشین­ آلات ساختمانی - ماشین­ آلات و جرثقیل­های دریایی و بنادر از شرکتهای معتبر اروپایی می­باشد.

    استقرار سیستم­های ISO – ۹۰۰۱ مدیریت کیفیت ISO ۱۰۰۰۲ مدیریت رضایتمندی و شکایات مشتریان، اتحادیه­ اروپایی CEکیفیت محصول آلمان DIN کیفیت محصول، معرف خط مشی این مجموعه درخصوص تنظیم سیستم­ها و روش­های جاری این سازمان می­باشد.

    لازم به ذکر است، استقرار این سیستم­ها در همگام­ سازی این شرکت با استانداردهای روز دنیا نقش مهمی ایفا نموده است.

    بخش تحقیق و توسعه این کارخانجات برای اولین بار در خاورمیانه با تلاش متخصصین واحد طراحی و مهندسی، دستگاه جابجایی درختان Tree Transplanter را طراحی و تولید نموده است. دستگاه ترنچ-اکس Trench-Ex نیز که بیل­های مکانیکی را به سیستم ترنچر مجهز می­نماید و از دیگر تولیدات این کارخانجات است که برای اولین بار در خاورمیانه امکان­پذیر شده است

    استفاده از سیستم­های نرم­افزاری یکپارچه شامل:­ مدیریت خدمات مشتری CRM - کنترل انبار کالا و ماشین­ آلات - مالی و اداری - طراحی و تولید - خدمات پس از فروش - در جهت بهبود کیفیت تولید و خدمات به شکلی مستمر، از دیرباز در دستورکار سیستم مدیریت گروه کارخانجات هیدرواطس قرار داشته است.

    ایجاد سازمان فروش و خدمات پس از فروش کارآمد و پاسخگو طی سالیان متمادی، موجبات رضایت حداکثری مشتریان این شرکت را فراهم آورده است و گروه هیدرواطلس را در جمع خوشنام­ترین برندهای فعال در حوزه­ی ماشین ­آلات قرار داده است.

    بستن
محصولات
جرثقیل تلسکوپی 13.2
جرثقیل تلسکوپی A26 5002
جرثقیل تلسکوپی A27 5002
جرثقیل تلسکوپی A26 6002
جرثقیل تلسکوپی A27 6002
جرثقیل تلسکوپی A28 6002
جرثقیل تلسکوپی 6500
جرثقیل تلسکوپی A26 600.1
جرثقیل تلسکوپی A27 600.1
جرثقیل بوم خشک
جرثقیل کارگاهی
بیل مکانیکی چرخ لاستیکی 140W
بیل مکانیکی چرخ لاستیکی 140W
بکهولودر 512
لودر TL160
لودر TL210
لودر TL260
لودر TL310
مولتی باکت
خودرو بر
درخت کن