ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان توحید-کوچه نادر-پلاک ۴ -واحد ۱
  • درباره ما : صنایع غذایی کوهک بانام تجاری شهیاد در سال ۱۳۴۹ بمنظور تامین مواد غذایی خانواده ها وطی دریافت مجوز رسمی کمپوت سازی از شهرداری پایتخت ، به همت و مدیریت آقای کریم احمدی تاسیس و در محله سوهانک تهران به بهره برداری رسید . در ابتدا تولیدات کوهک با کمپوت گیلاس ، گلابی ، سیب و هلو آغاز شد و سپس با افزایش بهره وری و رشد جمعیت ونیاز هرچه بیشتر محصولات غذایی به علت محدودیت مکانی تولید، کارگاه در س ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایع غذایی کوهک بانام تجاری شهیاد در سال ۱۳۴۹ بمنظور تامین مواد غذایی خانواده ها وطی دریافت مجوز رسمی کمپوت سازی از شهرداری پایتخت ، به همت و مدیریت آقای کریم احمدی تاسیس و در محله سوهانک تهران به بهره برداری رسید .

    در ابتدا تولیدات کوهک با کمپوت گیلاس ، گلابی ، سیب و هلو آغاز شد و سپس با افزایش بهره وری و رشد جمعیت ونیاز هرچه بیشتر محصولات غذایی به علت محدودیت مکانی تولید، کارگاه در سال ۱۳۵۹ به محله کوهک در گرمدره کرج انتقال یافت ضمن تجهیز خطوط تولید از سنتی به صنعتی ،وبا تلاش وهمت مضاعف به تنوع محصولات خود در زمینه کمپوت ، آبمیوه،رب و آبلیمو با نام تجاری جدید ( کوهک) تولیدات خود را گسترش داده و با دریافت پروانه بهره برداری از وزارت صنایع درسال ۱۳۶۰ به کارخانه صنایع غذایی کوهک تبدیل گردید .

    در سال ۱۳۷۶ با افزایش تقاضا عرضه کالا و نیز طرح توسعه وبهبود کیفیت محصولات ، مدیریت در صدد آمد که کارخانه کوهک را در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر در شهر صفادشت ملارد راه اندازی نموده و ضمن سیاست های کاری و گرایش بسمت تولید ات تک محصولی ، به تولید محصول آبلیمو با کیفیت بالا وتنوع بسته بندی اقدام نماید .


    در راستای تلاش مضاعف و همت بلند پرسنل مجرب و کیفیت بالای محصول در سال ۱۳۸۱ موفق به اخذ اولین نشان تشویقی استاندارد ملی آبلیمو در ایران گردید و درسال ۱۳۸۷ دیگربار موفق به اخذ اولین نشان استاندارد اجباری آبلیمو گردید ودر راستای ارتقاء سطح رضایتمندی مصرف کنندگان در سال ۱۳۸۹موفق به دریافت گواهینامه بین المللی ISO ۹۰۰۱/۲۰۰۸ و HACCP گردید .

    بستن
گواهی نامه ها
استاندارد ملی ایران
آرم حلال
گواهینامه بین المللی HACCP
گواهینامه بین المللی ISO9001:2008
محصولات
آبلیموی 260 گرم کوهک
آبلیموی 420 گرم کوهک
آبلیموی 420 گرم کوهک
آبلیموی 600 گرم کوهک
آبلیموی 1000 گرم کوهک
خیار شور درجه یک جار 700 گرمی
خیار شور ممتاز جار 700 گرمی
آب نارنج ساشه 25 عددی کوهک
خیار شور ویژه جار 700 گرمی
آب نارنج تکنفره (ساشه) 10 گرمی کوهک
آب انار 250 سی سی ژیک
آب پرتقال 250 سی سی ژیک
آب نارنج 420 گرمی کوهک
آب هلو 250 سی سی ژیک
آبلیموی 1300 گرمی ژیک