ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۹۲۳ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/myshidpokht
  • آدرس : اراک-میدان امام خمینی-شهرک صنعتی شماره یک-نبش خیابان پویندگان
  • درباره ما : شرکت خلاق دما گستر اراک در سال ۱۳۷۸ در شهر اراک توسط جناب آقای حاج غلامرضا کربلایی با هدف تولید کالای ایرانی و ایجاد اشتغال در زمینه تولید و عرضه محصولات و کالاهای حرارتی بر پایه انتقال حرارت بصورت تابشی، تاسیس گردید. جناب حاج آقا کربلایی یکی از مهندسان و مدیران با تجربه و دارای ۴۵ سال سابقه در صنعت کشور و از مدیران و بزرگان شرکت آذرآب اراک می باشند تامین گرما و انتقال آن در کارگاه های ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت خلاق دما گستر اراک در سال ۱۳۷۸ در شهر اراک توسط جناب آقای حاج غلامرضا کربلایی با هدف تولید کالای ایرانی و ایجاد اشتغال در زمینه تولید و عرضه محصولات و کالاهای حرارتی بر پایه انتقال حرارت بصورت تابشی، تاسیس گردید. جناب حاج آقا کربلایی یکی از مهندسان و مدیران با تجربه و دارای ۴۵ سال سابقه در صنعت کشور و از مدیران و بزرگان شرکت آذرآب اراک می باشند

    تامین گرما و انتقال آن در کارگاه های تولیدی و سوله ها یکی از مشکلات صنعت و تولید بوده و هرینه بسیاری بر دوش صنعت تحمیل می کند. این مسئله، تامین و انتقال حرارت بطوری که سرمای زیاد نتواند بر انتقال حرارت اثر منفی داشته باشد، باعث گردید فکر تکنولوژی گرمایش تابشی به ذهن ایشان خطور کند. پس از سال ها تلاش و تحقیق، در نهایت بخاری کارگاهی تابشی توسط بنیانگذار شرکت خلاق دما گستر در کشور اختراع و به تولید انبوه رسید. بخاری های تابشی کارگاهی علاوه بر کاهش مصرف انرژی بطور چشم گیر، بدلیل تامین گرما در موقعیت مد نظر راندمان کار را نیز بسیار افزایش داد.

    پس از آن شرکت متوجه مزایای حرارت تابشی گردید و تصمیم گرفت این ایده را به بازار های مختلف گسترش دهد و بدین ترتیب اولین کباب پز تابشی در ایران توسط این شرکت اختراع و روانه بازار شد.

    شرکت خلاق دما گستر اراک در حال حاضر محصولات خود را با برند شیدپخت به بازار عرضه می نماید. کلمه شید به معنی تابش خورشید می باشد و برند شیدپخت معرف کیفیت و مرغوبیت می باشد و تمام مشتریان و مصرف کنندگان بازار آشپزخانه های صنعتی به کیفیت آن اعتقاد و اعتماد و این موضوع را تایید می کنند.

    شرکت خلاق دما گستر اراک با تحقیق و توسعه و بکارگیری روش های نوین بازاریابی، توانسته به رهبری بازار آشپزخانه های صنعتی را کسب نموده و طی سالیان متمادی توانسته جوایز ارزنده کیفیت در سطح کشوری را کسب نماید.

    در حال حاضر شرکت خلاق دما گستر اراک با بکارگیری مدیران مجرب و جوانان متخصص و با انگیزه، ۲۰ نوع کباب پز تابشی در انواع کبابپز تابشی اتوماتیک، کباب پز تابشی سالاماندر یا آسانسوری و کباب پز تابشی ریلی تولید می کند.

    در کنار کباب پز های تابشی این شرکت تجهیزات دیگری را نیز در زمینه تجهیزات رستوران و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی از جمله، سیخ شوی، فر پتیزا، سرخ کن، گرمکن، فر برنج تک پرس و ... را نیز اختراع و یا ابداع و به تولید انبوه رسانده است. سرخ کن تولیدی این شرکت با کیفیت برابر با محصولات ایتالیایی در بازار تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات رستورانی و با یک سوم قیمت به رقابت می پردازد و مورد استقبال مشتریان و مصرف کنندگان قرار گرفته است.

    توسعه پایدار و متوازن همواره یکی از اصول این شرکت بوده و به جرات می توان ادعا کرد افزایش سلامتی جامعه، حفظ محیط زیست و کاهش مصرف انرژی و کمک به اقتصاد مشتریان از دستاورد ها و مواهب این شرکت برای جامعه است.

    تحقیق و توسعه یکی از اصول مهم نزد مدیران شرکت خلاق دما گستر اراک می باشد. افزایش کیفیت محصولات، بهبود طراحی ها، دقت در ساخت، ارائه طرح ها و محصولات جدید همواره در این شرکت رخ می دهد. تهیه مواد اولیه مرغوب و تامین از بهترین برندها علی رغم مشکلات در سالهای اخیر از اصول مدیریت کیفیت این شرکت است. سرامیک ها تابشی مورد استفاده این شرکت از شرکت Apogee کانادا تامین می شود و از اینورتر های LS کره جنوبی در تابلو هوشمند کباب پز های تابشی اتوماتیک استفاده می گردد.

    این شرکت به جایگاه محصولات خود در فرایند کسب و کار مشتریان واقف بوده و به اهمیت آن بخوبی آگاه است. بنابراین سعی کرده همراه محصول با کیفیت تولید نموده و با پشتیبانی مطلوب از مشتریان و مصرف کنندگان حمایت نماید.

    محصولات این شرکت توانسته جایگاه خود را در بازار های بین المللی نیز پیدا کرده بطوری که کبابپز های تابشی این شرکت به کشورهای انگلستان، آلمان، فرانسه، بلژیک، سوئد، آمریکا، کانادا، عراق، عربستان، امارات، ترکیه، آذربایجان، روسیه و .. صادر گردیده است.

    جدیدترین دستاورد بزرگ شرکت خلاق دما گستر اراک طراحی و ساخت خط خشک کن سنگ های ساختمانی و تزئینی برای صنعت سنگ کشور می باشد. این اختراع کمک شایانی به فرایند تولید سنگ های ساختمانی نموده و تحولی بزرگ در این صنعت را باعث شده است. خط خشک کن تابشی ساخته شده توسط این شرکت کشور را از واردات محصولات مشابه خارجی بی نیاز کرده است.

    بستن
گواهی نامه ها
پروانه کاربرد علامت استاندارد
گواهی ثبت اختراع کباب پز تابشی اتوماتیک
گواهی ثبت اختراع کباب پز تابشی ریلی
گواهی ایزو 9001:2008
محصولات
کباب پز اتوماتیک تابشی 750 سیخ کباب 35 سانتی - مدل زرین
کباب پز تابشی اتوماتیک زمرد - 1000 سیخ در ساعت
کباب پز اتوماتیک تابشی 400 سیخ مدل یاقوت - کباب 35 سانتی
کباب پز اتوماتیک میکس پز تابشی 1200 سیخ، کباب 35 سانتی - مدل برلیان
خط پخت اتوماتیک کباب کوبیده
کباب پز تابشی اتوماتیک - کریستال 1400 سیخ در ساعت
کباب پز صنعتی تابشی سالاماندر 20 سیخ کباب 35 سانتی مدل هامون
کباب پز 10 سیخ رومیزی تابشی سالاماندر کباب 35 سانتی
کباب پز تابشی آسانسوری 2 متری - 40 سیخ کباب 35 سانتی - مدل خزر
کباب پز سالاماندر تابشی 30 سیخ کباب 35 سانتی مدل گهر
کباب پز خانگی بدون دود رومیزی 7 سیخ تابشی از بالا
کباب پز کشویی تابشی 170 سانتی 30 سیخه عقیق - کباب 35 سانتی
چرخ گوشت چگا 42 گیربکس
چرخ گوشت الکتروکار 32 گیربکس رومیزی
چرخ گوشت 32 گیربکس مبله چگا
چرخ گوشت 32 گیربکس رومیزی چگا
چرخ گوشت 32 تسمه الکتروکار EC 09
سیخ گیر مبله آبگرم هیدرولیکی دو پمپه 800 سیخ در ساعت
سیخ گیر رومیزی المنتی هیدرولیکی دو پمپه 400 سیخ در ساعت
پاتیل شیدپخت
خلال کن - اسلایسر Burax
خلال کن ایرانی
خلال کن هالد سوئد
خلال کن فاما ایتالیا
میز کار صنعتی استیل
فر ریلی پخت برنج تک پرسی دهنه 70 - 110 پرسی
دیگ چلو پز استوانه ای
دیگ چلو پز مکعبی
دیگ خورشت پز
تنور نانوایی دهنه 40 پرتابل
گرم خانه شیدپخت
فر دمکن برنج
اجاق گاز صنعتی
پلو پز سه شعله کوره دار استیل
پلو پز سه شعله بدون کوره استیل
فر تابشی جوجه چوبی
تابه گردون - دیگ سرخ کن صنعتی
آشپزخانه جزیره ای شیدپخت
یخچال کبابی بدنه استیل 2 متری
یخچال کبابی فوم تزریق بدنه استیل 1/5 متری
یخچال کبابی یک متری بدنه استیل تمام تزریق
یخچال کبابی بدنه رنگی فوم تزریق 2 متری
یخچال کبابی بدنه رنگی فوم تزریق 1/5 متری
یخچال کبابی فوم تزریق بدنه رنگی یک متری
ترولی شیدپخت
بن ماری شیدپخت
سینک و وان شستشو شیدپخت
کابینت شیدپخت
گاری شیدپخت
سیخ شوی اتوماتیک
ماشین ظرف شویی شیدپخت
قاشق و چنگال
ظروف چینی
شو کیک (یخچال دار) شیدپخت
فر پیتزا تابشی شیدپخت
سرخ کن صنعتی دو سبده شیدپخت - طرح امپریال
سرخ کن رومیزی
فر پیتزا صندوقی 6 بشقاب
فر پیتزا صندوقی 9 بشقاب
فر پیتزا صندوقی 12 بشقاب
فر پیتزا صندوقی 18 بشقاب
فلافل زن شیدپخت
تاپینگ پیتزا 2 متری یخچال دار
تاپینگ یخچال دار 6 لگن
تاپینگ یخچال دار 5 لگن (بنماری)
شوت سیب زمینی شیدپخت
شوتینگ همبرگر شیدپخت
جارو برقی
اسکرابر
ترولی خانه داری
میز ناهار خوری
آب میوه گیری شیدپخت