ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۷۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : کیلومتر ۵۲ اتوبان تهران-قزوین نرسیده به پل کردان - شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران (سها ۱)
  • درباره ما : شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران ( سها ) که زیر مجموعه سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران می باشد بزرگترین مجتمع صنعتی و مدرن تولید تجهیزات یک بار مصرف پزشکی در ایران است که در سال ۱۳۷۱ با زیر بنایی حدود ۲۴۰ هزار متر مربع در کیلومتر ۵۲ آزادراه تهران- قزوین به بهره برداری رسید. هدف از تأسیس و راه اندازی شرکت سها، قطع وابستگی کشور به ورود تجهیزات پزشکی یک بار مصرف به من ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران ( سها ) که زیر مجموعه سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران می باشد بزرگترین مجتمع صنعتی و مدرن تولید تجهیزات یک بار مصرف پزشکی در ایران است که در سال ۱۳۷۱ با زیر بنایی حدود ۲۴۰ هزار متر مربع در کیلومتر ۵۲ آزادراه تهران- قزوین به بهره برداری رسید.

    هدف از تأسیس و راه اندازی شرکت سها، قطع وابستگی کشور به ورود تجهیزات پزشکی یک بار مصرف به منظور جلوگیری از خروج ارز ، انتقال دانش فنی تولید تجهیزات پزشکی و ایجاد اشتغال برای جوانان بوده است.

    این شرکت از ابتدای تأسیس تاکنون، گام‌های بلندی را در توسعه کمی و کیفی خود برداشته و توانسته است اهداف تعیین شده خود را تحقق ببخشد .

    سها افتخار دارد با افزایش توان علمی و بهره ‌برداری از فن‌آوری‌های نوین جهان،‌ طیف گسترده‌ای از محصولات را به تولید برساند.

    بستن
محصولات
صافی دیالیز Low Flux
صافی دیالیز High Flux
ست همودیالیز
دستگاه همودیالیز 4008s Classic
دستگاه همودیالیز 5008
کنسانتره پودری بی کربنات (سوبگ)
کنسانتره پودری بی کربنات (سوکارت)
ست سوزن فیستولا
محلول دیالیز (محلول غلیظ اسیدی)
سرسوزن دندانپزشکی
تثبیت کننده بافت قلب SPAYA
کیسه ادرار
ست سرم
سرنگ های 2، 3 و 5 میلی لیتر (2 و 3 تکه)
سرنگ 10 میلی لیتر (سرنگ سه تکه)
آنژیوکت
انسولین
میکروست
سر سوزن زیر جلدی استریل
ست تزریق خون با فیلتر کاهنده لکوسیت